iphone 3.0 launch discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er al wat meer bekend over OS 3.0 voor de iPhone? Hij zou toch deze maand uitkomen? Op internet las ik ook her en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Is er al wat meer bekend over OS 3.0 voor de iPhone? Hij zou toch deze maand uitkomen?
Op internet las ik ook her en der dat hij alleen voor de nieuweste iPhone uitkomt maar of er een nieuwe iPhone komt weet ook niemand... Is er dus al wat meer over te zeggen? |
|
|
![]() |
|
![]() Lees eerst eens alle topics die over firmware 3.0 gaan. Te vinden via onze zoekfunctie die echt goed werkt
![]() Als je echt je best had gedaan was je er al achter gekomen dat hij komt voor de 2G en 3G. Omdat dit al lang bekend is (ook op dit forum te vinden) gaat er hier een slotje op.
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iPhone 4 launch ervaring | EvertD | iPhone algemeen | 1 | 30-06-10 16:47 |
iPhone4 launch london regent street gisteren (pics included) | knuster | Koopinformatie Nederland | 10 | 30-06-10 14:52 |
Mijn iPhone 4 launch ervaring | EvertD | Koopinformatie Nederland | 0 | 30-06-10 12:55 |
International iPad launch post-poned | apoZ | iPad algemeen | 4 | 14-04-10 18:58 |
|
|