Krijg Geen Video Op Ihone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik mijn iphone sync met itunes staan er clips in mn lijst van de desbetreffende afspeellijst..maar krijg ze niet in mn phone..heb heb vinkje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() als ik mijn iphone sync met itunes staan er clips in mn lijst van de desbetreffende afspeellijst..maar krijg ze niet in mn phone..heb heb vinkje ook aangekruist dat zegt "incl. muziekvideos"
en als ik bijvoorbeeld een clip in mn afspeellijst drop lukt dat ook niet |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welk bestandsformaat hebben de bestanden. In de wiki staat welke er worden ondersteund door de iPhone
|
|||
|
|||
![]() .mpg
.avi waar precies in de wiki |
|
||||
|
||||
![]() Wat dacht je van bij Video?
//slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg de video's er niet af | gertmeppelink | Muziek, foto & video | 3 | 21-01-11 18:54 |
Video: Video stream van ip robocam naar ihone 4 | Dubidu | Muziek, foto & video | 0 | 23-11-10 17:53 |
Via itunes wel video; op iphone geen video | Riz | iTunes | 0 | 18-02-10 21:27 |
Ik krijg geen verbinden (GEEN SERVICE na unlocken) | speakerleader | Unlock | 7 | 19-10-09 19:48 |
Men Iphone kan geen connectie maken met de pc en ik krijg geen laadindicatie | davidvanh | iPhone algemeen | 7 | 02-08-09 15:58 |
|
|