Geen bevoegdheid discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) ik krijg steeds melding over dat ik geen bevoegheid heb ik heb machtiging al ingetrokken en opnieuw gemachtigd al meerdere keren zelfs maar het helpt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen bevoegdheid
ik krijg steeds melding over dat ik geen bevoegheid heb
ik heb machtiging al ingetrokken en opnieuw gemachtigd al meerdere keren zelfs maar het helpt niet wie weet raad alvast bedankt Laatst gewijzigd door iMario; 13-05-09 om 20:16. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Applicaties installeren wil niet? Kun je duidelijker zijn...
Tevens je topictitel aangepast.
|
|||
|
|||
ik kan de aangekochte aps niet overzetten naar iphone en van iphone ook niet naar iphone
ben niet gemachtigd ik heb dit al enkele keren opnieuw gedaan maar helaas ik heb het zel opgelost Laatst gewijzigd door iMario; 13-05-09 om 23:18. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
|
||||
|
||||
Dan gaat deze dicht.
Wil je voortaan ook even de Edit-knop gebruiken. ~Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik krijg apps uit app-store niet geinstalleerd / Geen bevoegdheid | w.d | iPhone Apps | 157 | 08-07-12 13:21 |
Apps uit app-store niet geïnstalleerd krijgen / 'Geen bevoegdheid' Fix | Bahemath | iTunes | 13 | 06-07-11 13:01 |
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware | neubauerf | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 12-08-08 15:56 |
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware | eekamouse | Unlock [archief] | 25 | 03-02-08 19:06 |
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! | atQuest | Archief | 0 | 22-10-07 01:25 |
|
|