Hoe heet dat programmaatje ookalweer? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Door de nieuwe 3.0 jailbreak ben ik een handig cydia proggie kwijt die ervoor zorgde dat ik 5 icoontjes in mijn onderste balkje kon stoppen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Door de nieuwe 3.0 jailbreak ben ik een handig cydia proggie kwijt die ervoor zorgde dat ik 5 icoontjes in mijn onderste balkje kon stoppen.
Weet iemand hoe dat proggie heet? thanks!! ![]() |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() five icon dock bar ofzo
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() haha ja delete dit verzoek maar; het moment dat ik op sumbit drukte kreeg ik zon leuk "Ow jaaa" moment
![]() Timmeh:_ Illegaal verzoek Laatst gewijzigd door Timmeh_; 21-06-09 om 11:30. Reden: Illegaal verzoek |
|
||||
|
||||
![]() Goed dat je antwoord op je vraag hebt.
Over Five Icon Dock is al genoeg geschreven. Over illegaal verkregen apps discussiëren wordt niet toegestaan, ook daarom een slotje. // Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe heet deze cydia app? | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 8 | 22-10-10 09:22 |
Hoe heet deze cydia app? | Muchiel | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-10-10 16:33 |
hoe heet de remote voor de Apple TV? | MGF | iPhone Apps | 1 | 27-07-10 19:57 |
Hoe heet dat programma ook alweer? | HIgHer | Archief | 3 | 22-06-09 20:24 |
|
|