iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iPhone in lijst verwachte toestellen Belcompany website (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/3791-iphone-lijst-verwachte-toestellen-belcompany-website.html)

Cancunlover 17-06-08 10:53

Als ex-werknemer heb ik bij BC Belgie nog heel goede contacten en die wisten mij gisteren te vertellen dat de iPhone voorlopig NIET te koop zal zijn bij Belcompany (Belgie). Dus ik denk dat Mobistar voorlopig een klein monopolietje heeft als de iPhone uitkomt...
EDIT: En nee, ik heb het niet aan een simpele verkoper gevraagd of zo... ;-)

wout76 18-06-08 19:30

Wat een lariekoek. Als je nu kijkt op de site van belcompany staat er echt geen iPhone tussen !

Tijn1 24-06-08 10:13

Ik heb me net op de reserverings lijst van belcompany laten zetten, ben nummer drie, de twee mensen die voor me op de lijst staan dat zijn medewerkers van belcompany( die zullen het wel zeker weten)

De klantenservice van belcompany vertelde alleen dat de kans groot is dat ie niet op 11 juli er meteen is maar binnen een week na release datum!

Cancunlover 24-06-08 10:21

Mijn contact binnen Belcompany (in Belgie) heeft voorlopig alleen kunnen vertellen dat de kans heel groot is dat de iPhone ook bij hun verkocht gaat worden, alleen wist hij nog niet juist hoe ze dit gaan verwezenlijken. Zal dus waarschijnlijk niet SAMEN met Mobistar zijn, maar wel enkele weken later...

iCulture 24-06-08 16:08

- Vanaf hier weer normaal verder s.v.p.

Ezekiel 26-06-08 07:39

Gister een goede vriend gesproken deze werkt bij de Belcompany het is daar nu zeker dat ze de iphone gaan verkopen wanneer ze precies de eerste lading gaan ontvangen is nog niet bekend maar dit zoals het er nu naar uitziet 7 juli bekend worden dan hebben ze een grote vergadering met het hoofdkantoor.

hij houdt mij op de hoogte ( en ik jullie weer:))

Tijn1 26-06-08 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ezekiel (Bericht 131583)
Gister een goede vriend gesproken deze werkt bij de Belcompany het is daar nu zeker dat ze de iphone gaan verkopen wanneer ze precies de eerste lading gaan ontvangen is nog niet bekend maar dit zoals het er nu naar uitziet 7 juli bekend worden dan hebben ze een grote vergadering met het hoofdkantoor.

hij houdt mij op de hoogte ( en ik jullie weer:))

Ik heb hem al gereserveerd, belcompany hoofd kantoor wist mij zelfs te vertellen dat ze speciale reserverings lijsten hebben

Cancunlover 26-06-08 10:16

@Tijn1:
Maar heb je het nou over BC Belgie of Nederland?

Ezekiel 26-06-08 12:05

hij komt uit soest vlak bij vandaan dus dat is nederland

Cancunlover 26-06-08 12:48

Ik had al een flauw voorgevoel. Maar kon 1 of ander dorpje in Belgie zijn waar ik nog nooit van gehoord heb natuurlijk... ;)
Maar goed. Belcompany Nederland dus. Jammer... Ik had ook wel graag op zo een lijst willen staan. Zal eens even aan mijn contact in BC Belgie vragen of er zo een lijst beschikbaar is...

Ezekiel 26-06-08 12:53

misschien kan hij je ook wel meer vertellen over BC nederland is altijd handig voor ons nederlanders

Cancunlover 26-06-08 13:05

BC Nederland heeft toch nog een andere manier van werken. Klein simpel voorbeeld: jullie weten tenminste wanneer ie uitkomt in Nederland! Wij weten nog steeds niets. Ja toch een beetje, 4 juli wordt er meer bekend gemaakt. Maar daar zijn we nou niets mee natuurlijk...
Maar ik zal hem zeker eens vragen of ie misschien kan polsen bij zijn nederlandse collega's. ;)

gerwinbrouwer 26-06-08 17:53

Het is helemaal nog niet zeker dat BC hem gaat verkopen. De kans is zelfs vrij groot dat hij alleen via T-mobile verkocht gaat worden.

MJFM 26-06-08 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gerwinbrouwer (Bericht 131734)
Het is helemaal nog niet zeker dat BC hem gaat verkopen. De kans is zelfs vrij groot dat hij alleen via T-mobile verkocht gaat worden.

Ik heb toevallig vanmorgen nog een 'updateje' gehad met betrekking tot de iPhone onderhandelingen. Op dit moment lijkt het zo te zijn dat T-Mobile de iPhone naast via de eigen winkels ook via de Belcompany en THe Phone House gaat verkopen. Dit is echter wel afhankelijk van de hoeveelheid iPhones die ze (kunnen) inkopen bij Apple. Maar er is nog niks definitief.
Het voordeel voor T-Mobile aan verkopen via Belcompany en TPH is natuurlijk wel dat ze een veel groter bereik hebben dan alleen de T-Mobile winkels...
Gaat de T for Telecom hier naast het net vissen??

Tijn1 26-06-08 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ezekiel (Bericht 131642)
misschien kan hij je ook wel meer vertellen over BC nederland is altijd handig voor ons nederlanders

ja sorry het is nederland, gelukkig zijn jullie er zelf al achter gekomen ik was onze zuider buren op dit forum vergeten{dacht alleen aan nedreland}, mijn excuus daarvoor!

mekto 14-07-08 09:44

Heb vanmorgen gesproken met t-mobile klantenservice om te checken of ik vandaag (maandag, 3e verkoopdag) nog kans maakte om een toestel in de winkel te vinden. In de T-mobile shops sowieso weinig kans, maar Belcompany had eventueel ook exemplaren ja....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:45.