Help!! Programmas kwijt na Synchroniseren.. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Na synchroniseren met I-tunes ben ik steeds programma's kwijt die ik via installer heb geinstalleerd. voorheen voegde hij deze automatisch toe aan mijn I-tunes... Weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help!! Programmas kwijt na Synchroniseren..
Na synchroniseren met I-tunes ben ik steeds programma's kwijt die ik
via installer heb geinstalleerd. voorheen voegde hij deze automatisch toe aan mijn I-tunes... Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?? m.v.g. Carpangler. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Programma's vanuit Installer of Cydia worden (en werden) nooit gesynct met iTunes,
Als je Instal-lous bedoeld, dan moet je teleurstellen, daar wordt nml geen ondersteuning op gegeven hier op iPhoneclub |
|
||||
|
||||
Citaat:
// Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Synchroniseren andere pc, beltonen en muziek kwijt | Robbert1978 | iTunes | 1 | 21-11-13 12:44 |
Willekeurig raak ik een paar contacten kwijt tijdens het synchroniseren | dokterh | iTunes | 0 | 06-11-10 17:09 |
Iedere keer agenda gegevens kwijt na synchroniseren | angelvdg | iTunes | 1 | 11-09-10 21:06 |
programmas installen | K9-Noja | iPhone algemeen | 4 | 19-02-10 11:20 |
Windows: Na synchroniseren alle MP3 en beltonen op ihone kwijt | Ayransk | iTunes | 0 | 16-12-09 10:37 |
|
|