OTB 1.1.2 uit US, kan ik Jailbreaken en wachten op unlock? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iedereen, ik krijg maandag een OTB 1.1.2 iPhone uit de US. Ik vroeg me af of ik hem al kan jailbreaken en wachten op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hey iedereen,
ik krijg maandag een OTB 1.1.2 iPhone uit de US. Ik vroeg me af of ik hem al kan jailbreaken en wachten op een unlock, of dat ik beter in zijn geheel kan wachten? ![]() ![]() ![]() Alvast bedankt! |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo FlorianG,
Dat kan zeker! Geen probleem. Als je even op het forum en in de wiki zoekt, vind je alle info die je nodig hebt. Succes! Fresh... |
|
|||
|
|||
![]() Okay, Bedankt! Ik denk dat iNdependence zeer goed zal werken
![]() |
|
||||
|
||||
![]() independence - Google Code Neem de nieuwste versie
|
|
|||
|
|||
![]() kep m gisteravond alvast gedownload, ik kan niet wachten tot ik hem maandag eindelijk heb
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Al deze informatie is duidelijk te vinden in de wiki of in andere topics op het forum.
//slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod touch kopen, nu of wachten? meteen jailbreaken of niet? | Meikrekel | Archief | 2 | 06-05-09 21:49 |
iPhone 3G: Kan niet meer bellen na unlock + jailbreaken 2.1 | Trnql | Unlock | 19 | 27-03-09 08:48 |
iphone 3G uit mobistar 2.1(officiel)kan niet jailbreaken | alixgauthier | Mobistar | 4 | 14-11-08 20:13 |
1.1.2. OTB (4.6) unlocken problemen jailbreaken | Bounce | Archief | 2 | 09-02-08 11:16 |
|
|