Supreme S discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Gestopt met dit project....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
![]() Gestopt met dit project.
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 02-08-09 om 14:01. |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kun je wat meer vertellen?
Zit alles erin wat ook in SP three zit? of veel meer? Is het al stabiel? Werkt het naast SP Three? |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
Kleine waarschuwing: het is een beta, niet alles zal naar behoren werken, het meeste wel, maar het is op eigen risico!
|
||||
|
||||
![]() Ok dan wacht ik even, wil wel alles kunnen gebruiken. Heb geen zin in restores enz
|
|
|||
|
|||
![]() hoe kan je SP3.0 het beste verwijderen als je heb via de beta(donatie) hebt gekregen? dus niet via cydia?
|
|
|
![]() Citaat:
Supreme Preferences.theme en het .dylib bestand verwijderen is wel genoeg. De plaatjes kunnen wel blijven staan, die worden wel overschreven zonder problemen.
|
||||
|
||||
![]() ik zou graag willen weten wat er extra op zit
|
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
prima! thnx voor het snelle antwoord, ga ik gelijk even regelen en Supreme S erop bonjouren! |
|
|||
|
|||
![]() krijg deze melding bij het uitvoeren van de opdracht
Code:
/private/var/root$ dpkg -i SupremeS.deb (Reading database ... 2640 files and directories currently installed.) Unpacking com.imario.supremes (from SupremeS.deb) ... dpkg: error processing SupremeS.deb (--install): trying to overwrite `/Applications/Preferences.app/Calculator.png', which is also in package com.imario.supremepreferences3.0 dpkg-deb: subprocess paste killed by signal (Broken pipe) Errors were encountered while processing: SupremeS.deb |
|
||||
|
||||
![]() Werkt vlotjes, nice
![]() Op MacThemes heb je trouwens veel meer info gepost, had hier ook wel gemogen hoor ![]()
Stats: 3x iPhone US 8GB 1.1.2 OTB upgraded to 3.0 1x iPhone 3G US 16GB 2.0 > 2.2 > 3.0- ultrasn0w Laatst gewijzigd door Sick Mic; 27-07-09 om 01:02. |
|
|
![]() Citaat:
Edit: Ben ik hier dus vergeten. Post #1 is geupdate.
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 27-07-09 om 09:14. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nu nog vrolijk Supreme Prefs 3.0 draaien. No Problemo.
Waarom zou ik dan die eraf gooien terweil ik er enkel op achteruit ga? Mobile Substrate werkt nl perfect bij mij! |
|
|||
|
|||
![]() Ik krijg in terminal het bericht " operation requires superuser privilege" :s
Opgelost, moest eerst inloggen. Laatst gewijzigd door leftie; 27-07-09 om 18:52. |
|
|||
|
|||
![]() hoe lang duurt het installeren? Er blijft bij m'n terminal namelijk
Setting up com.imario.supremes (1.0betas) ... staan.... **EDIT: gelukt!**
iPhone 4 16GB - 5.0.1 JB (untethered - Redsn0w 0.9.10b) *** iPad 16GB Wi-Fi - 5.0 geen JB (meer) Laatst gewijzigd door ALK; 28-07-09 om 07:53. Reden: geduld blijkt wederom een schone zaak.... |
|
||||
|
||||
![]() Kan iemand mij vertellen hoe ik supreme prederences moet deinstallen? Ik kan met find en locate zijn .theme bestand niet vinden(in / een find gebruikt zonder resultaat als user root)
En is Supreme S compatible met 5 icon row springboard? alvast bedankt voor de info Laatst gewijzigd door raptile; 28-07-09 om 01:39. |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
![]() Citaat:
-SupremePreferences3.0.dylib in /Library/MobileSubstrate/DynamicLibraries -Alle PNGs in /Applications/Preferences.app (deze hoeven vlgs, iMario niet verwijderd te worden) -Supreme Preferences 3.0.strings en SP3.0-Applications.strings in /Applications/Preferences.app/Dutch.lproj -Supreme Preferences 3.0.theme in /Library/Themes Succes... |
|
|||
|
|||
![]() Helaas werkt bij mij nog geen 1 optie bij mobile substrate... Doe ik iets verkeert of komt het doordat het nog maar een betá is...?
|
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
.dylib zit niet in de 1e beta, dus Mobile Substrate opties werken nog niet.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|
![]() Citaat:
Je doet wat verkeerd; je leest niet.
|
|||
|
|||
![]() |
Labels |
instellingen, preferences, settings, supreme s, winterboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
supreme preferences | pieter69 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-05-11 01:30 |
iPhone: Supreme preferences | syds | Jailbreak | 1 | 24-05-10 23:08 |
Supreme Preferences | milan13 | Archief | 1 | 04-10-09 16:54 |
Supreme Preferences 3.0 - By iMario | iMario | Jailbreak apps en thema's | 1243 | 02-08-09 11:20 |
FW 2.x: Supreme Preferences 1.6.3 | RVPV2009 | Jailbreak [archief] | 1 | 01-05-09 12:38 |
|
|