Itunes van Iphone upgraden (of juist niet?) discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mijn laatste synchronisatie kreeg ik de mogelijkheid Itunes voor mijn gejailbreakte 3GS te upgraden. Van mijn gepatchte TomTom weet ik dat je de firmware ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Bij mijn laatste synchronisatie kreeg ik de mogelijkheid Itunes voor mijn gejailbreakte 3GS te upgraden.
Van mijn gepatchte TomTom weet ik dat je de firmware nooit moet updraden. ![]() Kan het upgraden van Itunes, wat immers voor het transport van software zorgt problemen geven voor de goede werking van de programma's op een gejailbreakte iphone? ![]() |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Je kan updaten, maar dan moet je opnieuw jailbreaken. Als je de zoekfunctie had gebruikt was je daar zelf achter gekomen. ![]() Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 niet juist | martjee | iPhone algemeen | 3 | 24-09-10 13:03 |
Windows: Wachtwoord niet juist !? | Silver | iTunes | 1 | 01-07-09 21:05 |
tijdstip sms niet juist ... | racekonijn | iPhone algemeen | 6 | 25-10-08 02:31 |
Upgraden van 1.0.2 naar 1.1.1 (OSX) niet meer mogelijk vanwege 1.1.2 in iTunes? | mindmerge | Unlock [archief] | 3 | 17-11-07 20:33 |
Upgraden van 1.0.2 naar 1.1.1 (OSX) niet meer mogelijk vanwege 1.1.2 in iTunes? | bartvdh | Archief | 1 | 15-11-07 22:35 |
|
|