Verkeerde kleur in mail. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een probleem met achtergrondkleur in mail. Naam en onderwerp velden (in nieuwe mail) zijn nu zwart en kan je dus niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb sinds kort een probleem met achtergrondkleur in mail.
Naam en onderwerp velden (in nieuwe mail) zijn nu zwart en kan je dus niet zien naar wie je mailt (in ontvangen mail) is het grijs. Rode verwijder knop en annuleer knop zijn ook slecht leesbaar Iemand een idee? http://iphone.hyves.nl/album/1171918...013210/0/WGfu/ Sorry kreeg geen foto hier geplaatst dan maar ff zo ![]() Laatst gewijzigd door r.houkes; 04-09-09 om 19:20. |
|
|
![]() |
|
![]() Lijkt meer op een bug.
Heb je je iPhone al eens opnieuw opgestart en/of harde reset gegeven? (Home button + Power button ingedrukt houden tot 'ie uitvalt).
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
![]() ![]() Mijn iPhone gaat eigenlijk nooit uit dus denk je daar niet zo snel aan. |
|
||||
|
||||
![]() Mooi, dit was dus de hele simpele oplossing van opnieuw opstarten!
Kan hier een slotje op. >slotje<
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kleur Iphone 4 | Bolskur | T-Mobile | 5 | 26-01-11 23:18 |
Mobistar logo in kleur !! | dunkykong | Archief | 1 | 11-01-10 00:19 |
Safari kleur wijzigen ...ed. | roy_swinkels | Jailbreak apps en thema's | 4 | 14-04-09 10:38 |
Font kleur @ SpringBoard | Ozjifu | Archief | 1 | 19-02-09 08:45 |
Kleur | sjoeii | iPhone algemeen | 2 | 23-07-08 17:04 |
|
|