//

Iphone 3GS met 3 defecten

Iphone 3GS met 3 defecten discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) De schakelaartjes zijn dermate gevoelig in de iPhone dat ze inderdaad snel kapot kunnen gaan. Mijns inziens (maar die mening is grotedeels theoretisch onderbouwd) is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 05-10-09, 14:48
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

De schakelaartjes zijn dermate gevoelig in de iPhone dat ze inderdaad snel kapot kunnen gaan. Mijns inziens (maar die mening is grotedeels theoretisch onderbouwd) is in dat geval sprake van een productiefout als het zo snel gaat, en zijn productiefouten van een dergelijk schakelaartje in de eerste paar dagen/merkbaar en niet pas na lange tijd. Vraag is natuurlijk hoe de betreffende reparatiedienst bij Apple dit gaat vaststellen.

Wat betreft reparatiebedrijven laat ik me nergens over uit, aangezien ik bij 1 werk en hier niet ga zitten spammen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 05-10-09, 15:09
Gerbert Gerbert is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 46
Standaard

Ik heb even gekeken maar ik heb dus garantie volgens de apple site (waar ik mijn serial nummer van de iphone heb ingevoerd) tot 30 Augustus 2010. Mijn Iphone is dus wel behoorlijk nieuw, hoe groot schat je kans dan dat het om een productiefout gaat en het dus onder de garantie valt ?
  #23  
Oud 05-10-09, 15:27
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

In cijfers is het niet uit te drukken, maar de kans is nihil dat dit onder garantie gerepareerd gaat worden. Binnen 2 minuten kun je vaststellen of het vochtschade is of niet (sterker nog, waarschijnlijk kijken ze naar de vochtschadeindicatoren en trekken ze na een paar seconden al een conclusie zonder verder goed naar de schakelaar zelf te kijken).
  #24  
Oud 05-10-09, 15:32
Gerbert Gerbert is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 46
Standaard

Kunnen ze dit al vaststellen als ik naar de apple store ga of moet ik hem daarvoor inleveren en op laten sturen? Kortom de jailbreak + unlock eraf en hem vervolgens terugkrijgen met firmware 3.1 die niet unlockbaar is..
  #25  
Oud 05-10-09, 15:34
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Geen idee, bij de Apple store werk ik niet. Wat ik wel weet is dat sommige indicatoren van buitenaf te zien zijn, maar of ze daar in de Apple store al naar kijken betwijfel ik enigzins.
  #26  
Oud 05-10-09, 15:37
Gerbert Gerbert is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 46
Standaard

En mocht het nou dus vochtschade zijn en ze komen erachter, ik beslis niet repareren (omdat die kosten volgens berichten hoger zijn dan elders laten repareren) krijg ik dan firmware 3.1 erop denk je ?
  #27  
Oud 05-10-09, 15:46
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Nogmaals, ik werk niet bij de Apple Store danwel daar aangesloten reparatie centra dus ik heb er geen idee van hoe ze daar mee omgaan. Even Apple bellen en ze kunnen het wellicht vertellen?
  #28  
Oud 05-10-09, 16:02
Gerbert Gerbert is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 46
Standaard

Ik snap het.. Toch bedankt voor de reacties..

Wat zou de reparatie bij jullie kosten? En mocht er na de reparatie in de toekomst nou een ander defect zijn wat wel onder garantie zou vallen. Kan ik dan nog na de reparatie bij jullie nog langs apple gaan of kunnen die dan zien dat hij door anderen open is geweest?
  #29  
Oud 05-10-09, 16:47
Gerbert Gerbert is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 46
Standaard

Nou is het volgende de situatie:

Door een vriend van mij is per ongeluk het bier erover gegaan. Dit is onbewust gegaan maargoed het is helaas wel gebeurd. Als ik hem bij jullie laat repareren, kan hij dan een factuur met beschrijving van de reparatie en de reden daarvan opsturen naar zijn verzekering?

Alvast bedankt
  #30  
Oud 06-10-09, 22:09
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Op verzoek van de topic-starter kan deze discussie hier worden voortgezet.

// Slotje
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone doet raar veel defecten Mickey_ iPhone algemeen 4 10-10-11 11:28
sync met van iphone 3GS met outlook 2010 humandrive iPhone algemeen 5 13-08-10 17:24
iPhone: iphone 3Gs met 3.1.3 nieuwe bootrom naar 4.0 met jailbreak erikroeier Jailbreak 13 26-06-10 23:38
Problemen met synchroniseren iphone 3gs met ICal mandersa01 Archief 2 22-12-09 14:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:36.