is dit een echte apple iphone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou dit een echte Apple Iphone zijn ? Hij kost 381.50 USD en 0 USD verzendkosten naar Nederland APPLE IPHONE 8GB, BRAND NEW! 1 Y. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
is dit een echte apple iphone
Zou dit een echte Apple Iphone zijn ?
Hij kost 381.50 USD en 0 USD verzendkosten naar Nederland APPLE IPHONE 8GB, BRAND NEW! 1 Y. WARRANTY 100%UNLOCKED |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wij kunnen het ook niet echt weten.... maar als je de feedback bekijkt klinkt het negatief, slecht ervaringen hebben mensen gehad. Verder ziet het er goed uit.
Stephen |
|
||||
|
||||
Onmogelijk!
|
|
|||
|
|||
ik heb net email ontvangen van hem en er stond dat het 100% van apple is.
maar ik geloof hem niet helemaal. |
|
||||
|
||||
Gewoon niet doen, als de feedback slecht is is het vaak al niet te vertrouwen, er zin 2 mensen die zeggen dat het product afwijkt van de foto, ik raad het je af
Stephen |
|
|||
|
|||
ok bedankt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe herken je een echte iphone | laura87 | iPhone algemeen | 32 | 30-07-11 21:24 |
Is dit een kloon of een echte Iphone | Bendujamin | iPhone algemeen | 4 | 28-12-10 22:51 |
is dit een echte of nep iphone?? | montana | iPhone algemeen | 37 | 26-01-10 16:27 |
Is dit een echte Hypersim!! | david007 | Unlock [archief] | 1 | 08-02-08 02:34 |
Is dit ook een "echte" Turbosim? | Morph | Unlock [archief] | 12 | 31-12-07 15:09 |
|
|