iphone 3gs net binnen.... discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag iphone 3gs binnen, hij is netjes volgeladen en ik heb een simkaartje ingedaan. Aanzetten gaat ook goed, pincode ingetypt gaat ook zonder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3gs net binnen....
Ik heb vandaag iphone 3gs binnen, hij is netjes volgeladen en ik heb een simkaartje ingedaan. Aanzetten gaat ook goed, pincode ingetypt gaat ook zonder problemen.
Alleen zie ik usb stick afgebeeld en daarboven staat itunes op met cd op afgebeeld, ik kan ook alleen bellen naar 112 (dat ga ik niet testen) en ik zie geen app store. Ik heb vooral om gevraagd dat mijn mobielnr van vodafone over te zetten naar t-mobile. Kan het daaraan liggen?? Ik hoop dat iemand mij kan helpen! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet iTunes op je pc installeren en dan je iPhone op je pc aansluiten.
|
||||
|
||||
paar keer usb kabel eruit en erin
o zie net dat ie nog net eens aan iTunes heeft gehangen
|
|||
|
|||
ik heb echt niet aan itunes gezeten, sterker nog mijn computer kan geen itunes downladen.
|
|
|||
|
|||
Ik ga straks op laptop die itunes heeft inzitten en ik sluit dan mijn iphone aan de laptop.
Dan maar even kijken of er wat gebeurd. |
|
||||
|
||||
Zonder iTunes kan je computer niet met de iPhone om, dus dat is wel noodzakelijk
|
|
||||
|
||||
Download iTunes en activeer hem eerst in iTunes. Dan is je "probleem" opgelost. Volgende keer ook eerst even de zoekfunctie gebruiken
//Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Binnen 1 week je IPHONE 4 binnen hebben ?? DAT KAN | Dejviisz | Koopinformatie Nederland | 19 | 03-09-10 00:06 |
Batterij op binnen 3 uur met 3GS i.c.m. iOS4.01 | tychop | iPhone algemeen | 2 | 22-07-10 19:21 |
Geld terug voor Iphone 3gs (net gekocht) | CatchTheFlow | Koopinformatie Nederland | 29 | 12-06-10 22:00 |
Net uitgepakte 3gs met 3.1 en Win7 | arttext | Archief | 1 | 08-10-09 17:27 |
Wie heeft al een gelockte iphone 3gs uit de apple store binnen? | borgqueenx | Koopinformatie Nederland | 5 | 29-06-09 17:25 |
|
|