iPhone draadloos synchroniseren: mogelijk! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Toen ik eerst over de iPhone las, dacht ik meteen aan de mogelijkheid om draadloos te synchroniseren. Helaaas hebben de brave mensen van Apple deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
iPhone draadloos synchroniseren: mogelijk!
Toen ik eerst over de iPhone las, dacht ik meteen aan de mogelijkheid om draadloos te synchroniseren. Helaaas hebben de brave mensen van Apple deze mogelijkheid er niet ingestoken, waarschijnlijk wegens het redelijk hoge batterijverbruik. Welnu, dit wil niet zeggen dat het onmogelijk is! En beter nog: zonder iTunes te gebruiken! Je hebt hiervoor enkele programma's nodig:
Voor we beginnen is het wel belangrijk dat je iPhone SSH heeft en dat deze aanstaat. Indien dit niet het geval is, moet je dit zeker doen voor je begint. Installeer eerst SftpDrive. Deze zal van je iPhone een 'netwerkschijf' maken, in de locatie die jij wenst. Na installeren, open je het programma en moet je je iPhone gaan toevoegen. Achterhaal eerst het IP-adres van je iPhone, je kan dit doen door op het pijltje te klikken naast je actieve Wi-Fi-verbinding op je iPhone. Settings:
Nu gaan we Winamp installeren, volg gewoon de instructies, alles wijst zichzelf wel uit. Na de installatie gaan we de originele plugin (dus NIET de patch) installeren, wederom volg de instructies. (Winamp niet openen ondertussen!) Installeer hierna de patch, Winamp is nu klaar voor het gebruik met je iPhone! In Winamp, ga naar Options >> Preferences en selecteer dan links uit de lijst iPod Support. Je kan daar de opties aanduiden die je wil, maar wat je MOET aanduiden is in het tabblad 'Advanced':Look for iPods on Network and fixed drives. Na het aanvinken klik je op oké en... normaal gezien vraagt de plugin nu welk type iPod hij juist gevonden heeft. Selecteer onderaan de lijst iPhone en voila, hij zet je iPhone nu bij Devices! Opmerkingen
Origineel van Where I End And You Begin: ml_ipod + winamp + iphone sync = true (vertaald en aangepast) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ivm dubbele post, berichten samengevoegd naar identieke discussie in de Wiki.
//Slotje
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi Sync: je iPod, iPhone of iPad draadloos met iTunes synchroniseren | iCulture | Jailbreak apps en thema's | 11 | 09-06-10 12:14 |
Iphone draadloos synchroniseren | cheiz | Archief | 0 | 17-03-08 19:07 |
|
|