//

KingSIM bestellen in Belgie/Nederland voor 30 EUR

KingSIM bestellen in Belgie/Nederland voor 30 EUR discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jochenandries ... Speciaal betaald via PayPal omdat het SNELLER zou gaan en wat blijkt : je wordt als laatste behandeld. RobinL, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #181  
Oud 09-01-08, 15:10
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jochenandries Bekijk bericht
... Speciaal betaald via PayPal omdat het SNELLER zou gaan en wat blijkt : je wordt als laatste behandeld.

RobinL, moest je één van mijn werknemers zijn, ik ONTSLOEG je ONMIDDELLIJK !!!...
Een beetje vreemd is dat inderdaad wel, ja. Ik zou zelf ook met Paypal betaald hebben voor een snellere afhandeling. Wie het eerst komt, wie het laatst maalt lijkt het wel bij Kingsim.nl.
Je legt er toch € 1,50 meer voor neer, ookal gaat dat bedrag naar Paypal. Volgens mij mag dit niet eens van Paypal, een opslag vragen bij betaling via Paypal. Netzomin als bedrijven een opslag mogen vragen voor een creditcardbetaling. Ik ga daar nog achteraan. De webwinkel kiest zijn betaalmethodes en accepteert daarmee ook bijkomende kosten voor de transactie, dan verdisconteer je die maar in je prijs die voor iedereen geldt. Het kost wel wat, Paypal, maar kingsim.nl heeft wel meteen het geld binnen, dat is ook wat waard.

Ook vind ik het vreemd om dit als speciale iphoneclub aanbieding neer te zetten, terwijl je tegelijkertijd een halfbakken nauwelijks informatieve - laat staan werkende - openbare site opzet.
Tot overmaat van ramp vissen iphoneclubleden binnen de kortste keren achter het net, omdat handelaars bulkbestellingen plaatsen.
Een beetje hinken op 2 benen is dat...

Gemakkelijk klantjes paaien op iphoneclub.
Je ziet wat ervan komt als je pretendeert professioneel te zijn, maar er intussen niks van bakt. Je bent misschien wat te overhaast te werk gegaan. Sneeropmerkingen van jouw kant helpen ook niet echt je reputatie te verhogen. Het zijn niet je vrienden hier, Robin, het zijn je klanten!

Maar goed, ik hoop dat jullie met of zonder product van Kingsim gauw kunnen bellen met je iPhone.

Oh, op Marktplaats staan ze inmiddels voor 50 euro...

Laatst gewijzigd door Fresh; 09-01-08 om 15:13.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 09-01-08, 16:40
karel88 karel88 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GoldieLox Bekijk bericht
Ach, we moeten niet te hard van stapel lopen; de vraag is gewoon nogal groot. We moeten ze gewoon even de kans geven om alle huidige orders fatsoenlijk af te leveren, zodat wij daarna zelf aan de slag kunnen met die dingen. Ik had ook liever gezien dat ze deze week nog opgestuurd zouden worden, maar het is niet anders. Ik heb een paar keer heen en weer gemaild met kingsim.be en ik kreeg heel snel antwoord. Ik heb er wel vertrouwen in dat het goed zit.
Inderdaad! Mooi gezegd. Laten we nou gewoon even rustig afwachten. Er was gewoon té veel vraag, nou ja, shit happens! Ik heb wel het idee dat ze er druk mee bezig zijn want ik krijg altijd snel een mailtje terug op mijn vragen. En RobinL heeft hier op het forum zijn adres aan meerdere mensen met PM doorgegeven en zelfs via mail nog naar een heleboel mensen doorgestuurd. Dat zou een scammer niet doen denk ik


Kortom, GEDULD IS EEN SCHONE ZAAK, mensen!
  #183  
Oud 09-01-08, 18:45
dutran's schermafbeelding
dutran dutran is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: asdasdasd
Berichten: 89
Standaard

ja wacht maar op de kingsim, terwijl ik met me turbosim zit te spelen

gg karel
  #184  
Oud 09-01-08, 18:53
D.J D.J is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutran Bekijk bericht
ja wacht maar op de kingsim, terwijl ik met me turbosim zit te spelen

gg karel
Wauw, gefeliciteerd, moest je dat hier nou posten ?


Iedereen zit hier maar te zeuren, maar wees blij dat iemand uberhaupt het initiatief neemt om dit te verzorgen in de Benelux. Hij regelt het in mijn ogen ook nog een keer voor een schappelijke prijs. Lekker boeiend dat hij er ook een paar centen op pakt. Is z'n goed recht. Zo simpel steekt het in elkaar.

Over wie eerst en wie niet, is ook een keuze die bij hem ligt. In plaats van het geheel nou af te zeiken kun je ook blij zijn dat er iemand is die er voor zorgt dat je OOTB 1.1.2 met BL 4.6 kan bellen. En dat voor een schrale 35 euro.

Wow, de wereld vergaat :/ Ga je toch een weekeinde niet op stap.


Ik heb iig. het volste vertrouwen dat deze heren de Kingsim gewoon opsturen. Mijn bevindingen zal ik hier dan ook posten.

Besteld iig op 09-01-2008 om 15:00. We zullen zien hoe lang het duurt
  #185  
Oud 09-01-08, 20:51
jochenandries jochenandries is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Koksijde, België
Berichten: 47
Standaard

Robin,

Ik betwijfel de goedheid niet.
En ik weet ook dat niet iedereen zoals mij denkt.
Maar als ik zo'n fout maken, of één van mijn medewerkers, dan kost dat iemand zijn baan !!

Dat ik moet wachten tot volgende week (of de week erna eventueel) doet me niets. Ik heb een USphone van gisterenavond (jaja, voor 320euro gekocht aan iemand uit Brugge die helemaal niet IT-minded is en niet wist wat te doen ermee. Hij had hem ook gekregen. Ik heb hem zelfs nog gewezen op uw website om hem werkende te krijgen).

Ik vind het tof van u (of de zaak) dat je de mensen die besteld hebben op de hoogte brengt van de stand van zaken. Maar...
Uw e-mails zijn helemaal niet klantvriendelijk opgesteld. Had ik het geweten, dan had ik er ook 50 besteld, ik ging ze wel kwijt geraken.

Nogmaals :
Robin, ik heb het volste vertrouwen in u (over het feit dat we ze gaan ontvangen), maar er waren heel wat rare bochten in uw opzet...

Dat u meer vraagt voor betaling via PayPal vind ik normaal, u moet er ook comissie op betalen, maar de meesten (waaronder ik) dachten dat dit een garantie was voor snellere bediening.

Wat mij betreft, case closed !!

Jochen

PS : Als u nog es zoiets doet, mail me dan es. Ik zet voor u een site op in een klein half uurke (in Joomla) met een counter (die wel zijn werk doet) en online koop-aangelegenheden (via PayPal, iDeal, ogone, oveschrijving,...)

Laatst gewijzigd door jochenandries; 09-01-08 om 20:53. Reden: spellingsfoutje
  #186  
Oud 09-01-08, 20:55
snol34 snol34 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 39
Standaard

is het alleen als je via paypal betaald hebt dat je langer hoeft te wachten of ook degene die via binnenlandse overschrijving betaald hebben?
mijn geld is reeds overgemaakt dus ik had toch gehoopt hem deze week nog te ontvangen
  #187  
Oud 09-01-08, 21:43
herberts herberts is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 37
Standaard

Ik heb er net 1 besteld en binnen 5 min een mailtje terug gehad dat hij waarschijnlijk volgende week donderdag binnen is.is toch een goede service en wat is nou €37,- als je dan kan bellen.
  #188  
Oud 09-01-08, 21:44
Stibou's schermafbeelding
Stibou Stibou is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Moeskroen (België)
Berichten: 330
Standaard

Alleen jammer dat ze er geen in stock hebben...
  #189  
Oud 09-01-08, 21:57
herberts herberts is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 37
Standaard

nee maar als je geen haast hebt en geen woekerprijzen wil betalen is dit toch een mooi alternatief
  #190  
Oud 09-01-08, 22:00
karel88 karel88 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutran Bekijk bericht
ja wacht maar op de kingsim, terwijl ik met me turbosim zit te spelen

gg karel

Hhahah spammer...
Voor de prijs van jouw turbosim koop ik lekker 2 kingsims XD

Cu on m8 - oja zaterdag f&d ofzo?
  #191  
Oud 09-01-08, 22:00
Stibou's schermafbeelding
Stibou Stibou is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Moeskroen (België)
Berichten: 330
Standaard

Inderdaad!

EDIT:Misschien koop jij 2 kingsims voor dezelfde prijs,maar ik vrees dat degene met een turbosim wel later eens zullen beloond worden voor hun extra uitgave!
  #192  
Oud 09-01-08, 22:06
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

behalve als je niet van plan bent te updaten
  #193  
Oud 09-01-08, 22:08
Stibou's schermafbeelding
Stibou Stibou is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Moeskroen (België)
Berichten: 330
Standaard

We zullen daarover verder praten als de nieuwe FW uitkomt en nog zottere zaken zullen uitkomen!

EDIT: Klap Klap voor je 100ste post!

  #194  
Oud 09-01-08, 22:11
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

dat er nog vele moge komen.....
  #195  
Oud 10-01-08, 08:12
soemy soemy is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 80
Standaard

Dit is gewoon een scherpe prijs, en een goede oplossing.
Turbosims staan momenteel iets te hoog :s
daarvoor wacht ik graag een weekje langer, want ik heb zelfs nog niet geupdate naar FW112...

@nlbears:
je zegt een regelrecht kopie van de engelse site.
maar op de nederlandse staat dus wel dat het een hardware oplossing is, terwijl iedereen hier op dit topic al voor 99,9% weet dat een 112 nog niet softwarematig te unlocken is. iedereen die besteld heeft zal wel degelijk weten waarmee hij bezig is.

mvg
  #196  
Oud 10-01-08, 09:43
nlbears nlbears is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Barendrecht
Berichten: 23
Standaard AT&T iPhone versus O2 UK iPhone

Ik gaf eerder aan dat www.kingsim.nl op een bijna indentieke website als deze van de genoemde Engelse website aangaf de telefoon SIMLOCK vrij te maken d.m.v. de KINGSIM (dat is duidelijk en werkt ook ), verder gaf ik aan dat dit afwijkt van dat gene wat bijna voor dezelfde prijs wordt aangeboden door Engelse website, echter als je de Engelse WEBSITE GOED lees zie je dat het hier gaat om een SOFTWAREMATIGE oplossing. In Engeland is de telefoon te UNLOCKEN en vervolgens is deze SIMLOCK vrij voor gebruik van de SIM ONLY van o2 en TESCO prepay (ook O2).
Dus probeer mij middels emails en reply's nou niet vertellen dat 99,9 % weet dat dat niet kan, niet met de AT&T telefoons, de O2 telefoons is een ander verhaal. Die jongens hebben dan ook een IMEI nummer van je telefoon nodig en komt de informatie en unlock binnen via de Wi-Fi in in bijna gelijke situatie als met het prefs: en jailbreakme.com verhaal. Vraag niet hoe ze het doen, maar ze doen het. We hebben nu over het UNLOCKEN, SIMLOCK vrij hoeven ze de toestellen niet te maken omdatze werken met de eerder genoemde SIM-ONLY van O2, voor ons dus beslist GEEN optie.
Een dergelijk verhaal doet zich voor in de VS met een AT&T SIM ONLY.
Overigens, een Canadees bedrijf doet idem dito iets met het IMEI nummer en unlocken (DUS NIET SIMLOCKVRIJ) Moch ik volstrekt verkeerd ingelicht zijn hoor ik het graag......... Dat is ook de reden dat niet alle ****SIM werken in de UK O2 versie. De kaart die IK gebruikt heb moest eerst de O2 SIM leren d.m.v. een ingebouwd programmaatje IN de CHIP !
(en het werkte tot mijn grote verbazing nog ook ) Stukje van de Engelse website aangaande de 1.1.2. OTB:
if you have a 1.1.2 OTB iPhone, we can still activate your iPhone with all features including phone/text on o2 and Tesco SIM cards.
  #197  
Oud 10-01-08, 12:06
Oliver78 Oliver78 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 1
Standaard Werkt dat ding nu eigenlijk

Was ik te enthousiast om er 2 te bestellen? Heeft er eigenlijk al iemand de kingsim deftig getest op de nieuwste Iphone US 8gb?? Indien je speculeert moet je niet antwoorden.
  #198  
Oud 10-01-08, 16:55
churchill churchill is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 33
Standaard

Er is nog een nederlandse site die ze verkoopt kingsimchip.nl

Alleesn doordat de DNS request nog niet klaar is kan niet iedereen hem zien dat moet over een paar uur veranderd zijn.

Maar je kan al wel bestellen.
  #199  
Oud 10-01-08, 17:24
saccom saccom is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 8
Standaard

Hey mannen doe mij ook 1 zo'n King sim

Sacco
  #200  
Oud 10-01-08, 17:27
eriak eriak is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 27
Standaard handleiding

heeft er iemand al een handleiding gezien voor de installatie van de kingsim?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verhouding Nederland/België Peter Stel jezelf voor 100 15-04-11 16:28
Verkeersweergave Nederland/België cvosselt iPhone Apps 0 10-03-09 14:51
iPhone België/Nederland Turgon Archief 26 17-07-08 18:50
Dual Sim, België/Nederland Herre Koopinformatie België 1 29-04-08 07:33
EDGE in Nederland (Belgie) Jochem Internet in buitenland (roaming) 13 24-09-07 20:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:33.