iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   KingSIM bestellen in Belgie/Nederland voor 30 EUR (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/4639-kingsim-bestellen-belgie-nederland-voor-30-eur.html)

oll 13-01-08 10:22

Idd. Maar iig bedankt voor de respons en nu maar gewoon afwachten morgen.

RobinL 13-01-08 11:59

We zijn dus ook tot de ontdekking gekomen dat die leverancier absoluut niet betrouwbaar is. Daarom zijn we nu de afgelopen dagen op zoek gegaan naar een andere leverancier. We hebben er een gevonden, en hebben donderdag een afspraak om een grote lading gewoon persoonlijk te gaan afhalen.

Ondertussen brengen we de zaken administratief op orde hier...

Wat betreft de mindere communicatie hier, onze prioriteit is uiteraard eerst mails beantwoorden van onze klanten, en daar zijn we telkens wel een eindje zoet mee! Ik zal proberen om opnieuw dagelijks hier te komen en een update te posten!

Mvg,
Robin

nlbears 13-01-08 12:16

Nog even het kader van verhelderende visies:

Scrollend door dit forum denken sommige mensen dat de SIM een wondermiddel is, net als sommigge verkopers op Marktplaats die SUGGEREREN dat als je de SIM in een OTB 1.1.2. stopt dat hij het dan doet !. Moge het bij deze duidelijk zijn, NEE, NON, NJET, NEIN dus !
Het wordt, restoren naar 1.1.1. , jailbreaken, Octoprep, UPGRADEN naar 1.1.2., jailbreken, en om de SIM te laten werken, (last but not least) iWorld !

Zo dat is dat...................... en dan hebben we die denken en weer SUGGEREREN dat ALS er dadelijk een upgrade komt naar 1.1.3. dat dit alles WEER een wondermidddel is, ("mijn inziens") NEE dus !. Want ook onze begeerde SIM werkt alleen maar als het toestel ge-JAILBREAKED is, met de up-date naar 1.1.3. is alles weer back 2 basic, dus het wordt weer EERST wachten op een JAILBREAK voor 1.1.3.

Overigens............... heb Mr. KinSIM in HK al veel eerder aangeschreven met de vraag of ZIJN SIM ook werkt in de O2 UK versie, dus ook de Duitse of Franse, variant het antwoord was: "sorry, my kingsim card can not use in O2 Phone."

De verkoper die dit wenst tegen te spreken i.v.m. verkoop kan van mij de mail krijgen die ik heb gekregen van Mr. beebecn him self !

(Ik heb n.l. een O2 werkend gekregen middels een "learning SIM" en werkt afgaande aan de vier O2 toestelen die ik heb verkocht verder perfecto)

Ik hoop met bovenstaande berichtgeving weer wat licht geworpen te hebben in het duistere SIM bos.................... ;-)

(heb ik het mis, mail me gewoon, re-programmeer ik mijn grijze massa !)

oll 13-01-08 15:43

Wat is dan het grote probleem om de Iphone te resoren, jailbraken etc. ?

herbie65 13-01-08 15:48

laatste 2 posts passen niet in deze thread.... (met deze er bij, laatste 3)

nlbears 13-01-08 22:00

effe een sim erin prakken
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oll (Bericht 40074)
Wat is dan het grote probleem om de Iphone te resoren, jailbraken etc. ?

Voor jou blijkbaar niet, voor alle mensen die ik inmiddels aan de telefoon heb gehad BLIJKBAAR wel, dus als er GE-SUGGEREERD word links en rechts
en op b.v. Marktplaats dat het "effe een sim erin prakken is" dan is dat niet juist ! (en als verkoper van een X aantal iphones weet ik wel aardig in teschatten)

Voor JOU blijkbaar zo klaar als een klontje, veel heel veel NIEUWE kopers en geïnterreseerde NIET !

En als je de FORA's goed leest zie dat er veel onwetenheid is, hetzelfde met de bruikbaarheid in een b.v. 02 telefoon, als ik de heren verkopers op o.a. Marktplaats aanschrijft weten ze niet eens het verschil............
("alle SIMS van alle landen werken......." {{{DUH}}})

Dus............. tis niet "zo" vanzelfsprekend als dat jij en ik (e.a.) denken,
gelukkig is daar DIT forum voor om deze zaken even DUIDELIJK te maken.:D

nlbears 13-01-08 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door herbie65 (Bericht 40077)
laatste 2 posts passen niet in deze thread.... (met deze er bij, laatste 3)

Vervelend............... er staat wel meer goed bedoelde onzin tussen die ik helemaal niet relevant vind in dit forum.............

Dus gaan we nu het forum vullen met commentaar op commentaar ???

Laten we het leuk en leerzaam houden en elkaar op de hoogte houden.

De een heeft meer aan bepaalde POST dan een ander.................:rolleyes:

herbie65 13-01-08 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nlbears (Bericht 40269)
Vervelend............... er staat wel meer goed bedoelde onzin tussen die ik helemaal niet relevant vind in dit forum.............

Dus gaan we nu het forum vullen met commentaar op commentaar ???

Laten we het leuk en leerzaam houden en elkaar op de hoogte houden.

De een heeft meer aan bepaalde POST dan een ander.................:rolleyes:

Ten dele mee eens.
Als iedereen zomaar zijn vraag in een thread gooit waar hij niet hoort, wordt het een onleesbaar zootje, waardoor de thread niet tot zijn recht komt.

Graag een reactie van een moderator!!

lucianotheone 14-01-08 00:22

delete post ... :)

denboris 14-01-08 08:14

maar goed, we zijn vandaag maandag en de vraag blijft: heeft iemand zijn kingsim al gekregen?

herbie65 14-01-08 08:46

Nee, ik denk namelijk niet, dat ook maar iemand iets ontvangen heeft.
De reden?
Ik denk dat deze jongen(s) namelijk eerst ons tot bestellen uitgelokt hebben, en toen met onze centjes een bestelling gedaan hebben in China...

Waarom was na 1 dag een (gebrekkige/gejatte) site draaiende, met slechts 1 doel, namelijk bestellen?
Op de overige pagina's staat al bijna een week:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door email van Kingsim.be
Deze pagina is voorlopg nog niet af, we wilden ons concentreren op de index pagina, lay out en bestelformulier. Morgen zullen de overige pagina's online staan. Alvast bedankt voor uw begrip.

Waarom krijg ik gisteren pas een berichtje dat mijn betaling ontvangen is?
(eenpaypal betaling die al bijna een week geleden betaald is!!!)

Waarom wordt er niet gereageerd op mijn emails (3 stuks) waarin ik vraag om mijn geld terug te krijgen?
(misschien omdat het geld gebruikt is om Sim's te bestellen???)

fatlobster 14-01-08 09:49

Ik heb vorige week een KingSIM besteld in Nederland en heb goede hoop ze deze week te ontvangen. Tijdens de bestelling stond op de website dat zo op voorraad waren. Misschien een beetje naief? :o

lucianotheone 14-01-08 09:53

Oke.. dus ff voor de duidelijkheid..

de site die onlangs gelaunched is.. kan niet aan de levering van de Kingsims voldoen..

heb ik dat juist?

denboris 14-01-08 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lucianotheone (Bericht 40366)
Oke.. dus ff voor de duidelijkheid..

de site die onlangs gelaunched is.. kan niet aan de levering van de Kingsims voldoen..

heb ik dat juist?

dat klopt helemaal, voorlopig zit iedereen nog te wachten

fatlobster 14-01-08 10:39

Over welke website hebben we het nu:

kingsimchip.nl of
Maak je Iphone vandaag nog SIMlock vrij! (en deze is dus kingsim.nl)

denboris 14-01-08 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fatlobster (Bericht 40386)
Over welke website hebben we het nu:

kingsimchip.nl of
Maak je Iphone vandaag nog SIMlock vrij! (en deze is dus kingsim.nl)

over de laatste, kingsim.nl
of kingsimchip.nl goed is weet ik niet

RobinL 14-01-08 13:42

@herbie65 : We hebben nog bij niemand moeilijk gedaan over terugbetaling, en zullen dit in de toekomst ook niet doen. We doen ook ons best om snel te antwoorden op mails. Als de jouwe door de mazen van het net is geglipt mag ik je dan vragen om een mailtje te sturen naar klantendienst@kingsim.be en we zullen zo snel mogelijk proberen je mail te behandelen.

Wat betreft de late mails i.v.m. de ontvangen betaling, dit houdt voor ons wat werk in, en is dus met vertraging gebeurd.

Mensen die bij ons besteld hebben krijgen vandaag in de loop van de middag een mail met leveringsinformatie.

Mvg,
Robin

oll 14-01-08 14:27

Heb bericht van Churchill (kingsimchip.nl) gekregen dat hij vandaag een aantal verstuurd heeft en dat morgen nog een lading verstuurd wordt. Dus nog even afwachten lijkt me.

kingster 14-01-08 14:36

Een bericht gehad van Kingsim dat we geen Kingsim meer ontvangen maar een Easysim... Nu heb ik eens rondgekeken maar kan hier niks over terugvinden. Iemand die dit kent.

Wat me wel van het hart moet RobinL, ik heb nog steeds alle vertrouwen in je, maar ik hoop wel dat je nog op mijn mailtjes gaat reageren. Ik voel er weinig voor om steeds naar het forum te gaan om op de hoogte gehouden te worden van de laatste ontwikkelingen. Een van de vragen was dat, ondanks dat ik bij de eerste 20 bestellingen hoorde, niks heb ontvangen. Was er dan helemaal niks op voorraad? Ik had hem als kado willen geven, maar ik vrees dat dat niet meer gaat lukken nu...

RobinL 14-01-08 14:47

Om eerlijk te zijn begrijp ik niet van waar de klachten over onbeantwoorde mails komen? We beantwoorden ze normaal gezien allemaal...

Naar welk adres heb je gemaild kingster?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:18.