iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   KingSIM bestellen in Belgie/Nederland voor 30 EUR (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/4639-kingsim-bestellen-belgie-nederland-voor-30-eur.html)

Chuck 12-01-08 00:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeekes (Bericht 39398)
Blijkbaar werkt iphonesimfreer goed (zegt fresh ;)). De site waar je deze kan bestellen staat in de wiki en ik denk dat hij betrouwbaar is (ben er echter niet zeker van)

Maar deze is alweer 2x zo duur

jesper 12-01-08 09:21

@churchill hey kan ik bij jou de sim ook ophalen ik zit in alkmaar. Wil ze graag vandaag even halen bij je.

phoneware 12-01-08 10:08

Is er iemand die de kingsim al heeft ontvangen van kingsimchip.nl ???
Heb besteld en betaald maar krijg geen reactie meer.

oll 12-01-08 10:19

Ik heb hetzelfde. Afwachten maar.

d_v 12-01-08 10:31

Hopen dat jullie iets krijgen.. Heb besteld maar nog niet betaald, eerst overlegd of ik hem niet zelf kon ophalen maar dat kon niet dus ik kijk liever even de kat uit de boom.

phoneware 12-01-08 10:39

Ik heb adres en telefoon van kingsimchip.nl dus zal wel kloppen allemaal.
Voor je besteld krijg je direct een reactie, na bestellen niets, vreemd.

jesper 12-01-08 10:53

ik begrijp dus dat je hem niet kan halen bij kingsimchip.nl dat is wel wat vaag. Ik zit in alkmaar en hij in hoorn dus kan hem zo ophalen maar als dat niet kan kijk is samen met D_V nog even de kat uit de boom. hopelijk krijgen jullie die hem besteld en betaald hebben je sim snel.

Maxman 12-01-08 12:05

Daarom heb Ik met paypal betaald kan Ik het terugkrijgen

snol34 12-01-08 14:03

hoe zit het nu eigenlijk met die bestellingen op Kingsim.be???want ik snap er niet veel meer van hoor. we krijgen onze kingsim toch nog he want ik heb wel mijn 35euro betaald!

oll 12-01-08 15:10

Weet iemand die bij Kingsimchip besteld heeft of deze al verstuurd is?

phoneware 12-01-08 17:55

Nope, heb betaald maar hoor niets.

d_v 12-01-08 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door phoneware (Bericht 39525)
Ik heb adres en telefoon van kingsimchip.nl dus zal wel kloppen allemaal.
Voor je besteld krijg je direct een reactie, na bestellen niets, vreemd.


Vond het vreemd dat ik hem niet kon ophalen, scheelt de verkoper ook weer een tripje naar het postkantoor. Vandaar dus dat ik maar nog geen geld heb overgemaakt.

Typisch dat jullie allen niks meer horen.

blupblup 13-01-08 00:14

Heb ook een pm naar Churchill gestuurd, maar nog niets van hem gehoord. Was toch al 2 dagen geleden.

Verder vertelde kingsim.be/.nl me dat zij alleenrecht hebben om te verkopen in BE en NL. En dat de verkoper in Hongkong de bestelling van kingsimchip.nl ging annuleren..

Weet natuurlijk niet of dat effectief zo is, maar dat kan wel verklaren waarom er geen reactie meer komt...

nlbears 13-01-08 02:17

We hebben het inmiddels een tweede aanbieder van "luchtkastelen" ???

Ik heb het mogelijk niet helemaal meer goed gevolgt maar er is dus een 3 x W.KingSIM dot nl cq be en we hebben nu een kingsimchip.nl ???

Die is inmiddels zelfs goedkoper.......... heeft iemand al een SIM van de eerste aanbieder mogen ontvangen ???.

En dan dit:

"En dat de verkoper in Hongkong de bestelling van kingsimchip.nl ging annuleren.."

Laten we nou eerlijk zijn, dit is geen handel om het alleenrecht op te eisen, en het zal die HK Chinees een zorg zijn dat wij hier in de lage landen zolangzamerhand een SIM oorlog hebben. Het gaat hem toch om de knikkers, het zal hem een worst zijn !

Die dingen worden gemaakt voor € 3,00 ergens in het zuiden van China.

Order annuleren, nee ik denk het niet, ik denk dat niemand wat krijg aan het einde van de rit, pijn in zijn portomonixie, veel telefoontjes, een hoop gezanik bij PAYPALL, nog meer gejammer hier op het forum................

En tja................ hadden we het allemaal ZO goed geweten hadden we niet zo lang moeten wachten want ik heb tot begin december 1.1.1. OTB vanuit de VS mee lopen slepen, dus we hebben een dure iTouch met het sterke verlangen naar een goedkoop King/Super/Multi/Stealth/Turbo F***ing SIM !

En hetvalt uiteindelijk ook niet mee om dit op poten te zetten, want als er morgen een ANYSIm proggie komt, wat niets kost en mogelijk je telefoon vernaggeld, dan kiezen we massaal voor GRATIS en VOOR NIX !. En daar zit je dan met 250 / 500 van "lucky Cookies" uit China in je MIK. En als je dan zie dat sommige verbolgen zijn over de "clubkorting" die niet gekomen is, of vallen over de PORTO of PAYPALL kosten dan denk ik "verkoop dat ding dan als het allemaal duur is" . Ik wil op dit forum graag zien:
a) betrouwbare en snelle leverancier
b) werkt de SIM goed en STABIEL
c) eventu ook in de UK en D versie
d) enige garantie

Ik kan voorlopig bellen ik heb een 1.1.1. > 1.1.2. US en een 1.1.2. OTB met SuperSIM (á € 120,00 so it wil be.............)

karel88 13-01-08 03:24

Nuttige post.

Fresh 13-01-08 04:31

Luister jongens, het is weekend. Verlies niet zo snel je vertrouwen. De postbedrijven slapen ook tijdens het weekend. Wacht komende maandag af... dinsdag af.
Kingsimchip was in ieder geval erg communicatief. Ik hoop dat hij professioneel blijft.

churchill 13-01-08 06:55

Hallo mensen,

Ik doe dit allemaal samen met een vriend en dit is gewoon een hobbyvan ons.
En sorry dat ik de gister niet zo spraakzaam was maar ik heb ook een leven en het is weekend.

Dat van de manen van kingsim.nl/be is grote onzin (van nl/be rechten).
Als wie dan ook hier geld stuurd ontvangt diegene gewoon chips van deze meneer.
Ik heb ook emails van hem, dat van zijn paypal account dat klopt wel echt.
Nu doet hij het via telegram maar dat is langzaam.

typ zijn email maar eens in google in (beebecn@beebecn.com) en vertaal de sites met babelfish en u zult zien dat hij niet eens engels kan en dat je nooit precies weet wat hij nou echt tegen je zegt. Ik kan wel zeggen dat hij niet doet aan alleen rechten.

Ik ga nu slapen want ben nu echt moe... alvast bedankt voor het begrip (en jongens vergeet niet HET IS WEEEKEND :D)

herbie65 13-01-08 08:21

Maar waarom horen we niets meer van onze "in het begin zo communicatieve" RobinL
houd hij ook weekend? of is ie met de noorderzon vertrokken???

mcenet 13-01-08 09:45

1.1.3 update
 
En wat gaat er nu gebeuren met de nieuwe update 1.1.3 ???:rolleyes:
Ongetwijfelt volgen er daarna nog meer.
Allen die een unlock 1.1.2 hebben kunnen het dan vergeten.
Daarna dan weer een nieuwe unlock kopen en opnieuw en opnieuw ?
Ik kan me niet voorstellen dat ik dan geen updates meer kan doen wat tenslotte wel om verbeteringen en meer mogelijkheden gaat zoals de hieronder omschreven 1.1.3

citaat:
" De nieuwe firmware stelt gebruikers in staat om het startscherm (Home screen) van de iPhone te bewerken: je kunt de volgorde van de iconen en de Dock-items naar wens aanpassen. Ook komt er een GPS-achtige functie met de naam Locate Me, die gebruikmaakt van Google Maps. Het lijkt op de nieuwe, op Java gebaseerde Google Maps-applicatie voor andere mobiele telefoons. Ook de Google Maps-applicatie op de iPhone zelf lijkt een interface-update te hebben gekregen. Je kunt plattegronden in hybride weergave bekijken (kaart + satelliet), net als op de desktop.
Verder wordt het mogelijk om bookmarks aan het Home-screen toe te voegen, waarbij je een eigen icoon kunt kiezen. Webapplicaties worden daardoor makkelijker toegankelijk; voor veel gebruikers is er al bijna geen verschil meer te zien tussen geïnstalleerde software en webapplicaties. Een andere veelgevraagde toevoeging, maar helaas net te laat voor Oud & Nieuw, is de mogelijkheid om sms’jes naar meerdere personen tegelijk te versturen."

phoneware 13-01-08 09:53

Natuurlijk Churchill, is allemaal geen probleem. Maar een ja of nee antwoord op een mail en je bent van een hoop wantrouwen af. Je hebt immers op je site staan dat ze op voorraad zijn en daarom hebben mensen besteld en direct betaald.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:03.