iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   KingSIM bestellen in Belgie/Nederland voor 30 EUR (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/4639-kingsim-bestellen-belgie-nederland-voor-30-eur.html)

churchill 11-01-08 01:41

dat kunnen ze je niet terug geven omdat ze dat allemaal op zijn rekening hebben gestort.

KingsimCHIP.nl HEEFT NIETS TE MAKEN MET kingsim.nl of kingsim.be

Fresh 11-01-08 01:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karel88 (Bericht 39029)
Laatste mail gelezen: het komt er dus op neer dat jullie ipv een hele grote voorraad maar 50 of minder stuks in huis hadden. Die Chinese exporteur vertrouw ik niet meer en ik ben niet echt blij met de gang van zaken, ik wil nu antwoord op mijn pm's/mail of ik wil mijn geld terug.

Vr. gr. Karel

Maak je geen zorgen, Karel. Ik heb contact gehad met Churchill over de gang van zaken. Hij kan volgende week volop leveren heeft hij beloofd en heeft nu ook nog wat voorraad.

Even voor de duidelijkheid, ik heb niks te maken met zijn website of wat dan ook.
Ik ga ook maar van zijn woorden uit, en hoop dat hij zijn belofte nakomt.
Teleurgestelde iPhoneclubbers ben ik beu.

karel88 11-01-08 02:10

Churchill als je nog wat op voorraad hebt kan ik dan morgen of een andere dag persoonlijk zo'n chip ophalen? Ik heb een hekel aan internetbankieren etc. :p

herbie65 11-01-08 05:24

Citaat:

Beste klant,


Vooreerst onze excuses voor de verwarring tijdens de afgelopen dagen. Wij hadden slechts een kleine voorraad, en prioriteit voor ons was uiteraard uit de eerste kosten geraken. Daarom zijn wij akkoord gegaan met een grote bestelling. Onze eerste bestelling bij de leverancier ging zeer vlot, achteraf beschouwd blijkt dit omdat het slechts om een kleine bestelling ging. We verwachtten dus om snel onze voorraad terug op peil te hebben.

Wij hebben onmiddellijk gepoogd een nieuwe bestelling te plaatsen, en aanvankelijk leek dit probleemloos te verlopen. Om alles zo snel mogelijk te laten gaan beslisten we om opnieuw met een PayPal business account te betalen aan onze leverancier. Daar is het echter beginnen fout gaan. Daar het nu om een veel groter bedrag ging werd deze betaling aanvankelijk geblokkeerd. Na veel gesprekken met de mensen van PayPal is de betaling uiteindelijk uitgevoerd en gedebiteerd van onze rekening. Het grote probleem hierbij is dat er documenten moeten ondertekend worden, en dit introduceert een grote vertraging in het betalingsproces.

Nu blijkt echter dat, voor een alsnog onbekende reden, de PayPal account van onze leverancier geblokkeerd is. We proberen nu koortsachtig om samen met hem, en de mensen van PayPal, de blokkering zo snel mogelijk op te heffen.

Dit hele proces is voor ons enorm frustrerend geweest en we hebben er al zeer veel tijd, en kosten ingestoken. Uiteraard, maakt dit uw rekening niet. Daarom brengen we U langs deze weg op de hoogte van het verloop van de zaken.
We begrijpen ook dat voor sommige mensen deze vertraging in het leveringsproces een probleem kan vormen. We roepen deze mensen dan ook op om contact op te nemen met klantendienst@kingsim.be om samen tot een oplossing te komen.

BELANGRIJK : Mogen we U vragen om a.u.b. niet te antwoorden op deze mail. Wanneer we tot de volgende stap komen wordt U opnieuw op de hoogte gesteld van het verloop!


Hopende U hiermede voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij,
KingSim Benelux
Deze email kreeg ik net van KingSIM.
Dus of het snel leveren wordt.....

jochenandries 11-01-08 08:01

Inderdaad...

Heb ook deze mail gehad. Het komt er dus op neer dat ze niet kunnen leveren.
Bij deze is mijn vraag ook dan verstuurd om mijn geld terug te krijgen.

PS : De laatste paragraaf vind ik wel leuk :
We roepen deze mensen dan ook op om contact op te nemen met klantendienst@kingsim.be om samen tot een oplossing te komen.
BELANGRIJK : Mogen we U vragen om a.u.b. niet te antwoorden op deze mail. Wanneer we tot de volgende stap komen wordt U opnieuw op de hoogte gesteld van het verloop!

Hey gasten van kingsim.be/nl : de mail komt wel van klantendienst@... !!!!!


Jochen

lphone 11-01-08 09:33

Is er al iemand die bij kingsimchip.nl heeft besteld en hier goeie ervaringen mee heeft?!

Want probeer op het adres en naam te zoeken en kom dan de ene keer op een shoarmazaak uit en dan weer op niets.

Wil um wel graag bestellen maja als er iemand iets meer ervaring bij heeft zou wel iets handiger zijn.

Benny1 11-01-08 10:13

Nah leuk dan weer had het wel verwacht van kingsim.nl maar ja ik hoop dat ik er alsnog 1 krijg ik plaats nog een bestelling bij kingsimchip.nl wedstrijdje houden wie er als eerste een levert die krijgt..? landelijke erkenning. lol.

op de een of andere manier rust er een vloek op dit soort sims ik heb nog een bestelling lopen bij een kameraad van me die in schotel antennes etc handelt hij regelt op dit moment black sims voor me ik heb er 20 besteld als ik ze binnen heb pof ik hier nog even een post voor evt kopers. (black sims zijn wel het beste)

oll 11-01-08 11:38

Ik heb er dus één besteld en als het goed is wordt ie vandaag opgestuurd. Laat wel weten hoe het verloopt.

Maxman 11-01-08 12:09

Heb er 1 besteld bij kingsimchip.nl (had er zelf 1 te weinig besteld in china) ben benieuwd wanneer er geleverd wordt ik hoop morgen of maandag.

fatlobster 11-01-08 16:23

Heb er ook maar 2 besteld bij Kingsimchip.nl.

Wat wel vaag is, is dat het adres in Hoorn een (Bad-Ri) tegelzetters, stucadoorsbedrijf aangeeft.
Die zitten dus ook al in de telecom-business.

Ik wacht in spanning af en de addressen zitten reeds in de GPS voor het geval....... :cool:

churchill 11-01-08 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fatlobster (Bericht 39231)
Heb er ook maar 2 besteld bij Kingsimchip.nl.

Wat wel vaag is, is dat het adres in Hoorn een (Bad-Ri) tegelzetters, stucadoorsbedrijf aangeeft.
geval....... :cool:

dan heb jij niet goed gelezen want ik heb nix te maken met een tegelzetter:S

fatlobster 11-01-08 17:08

Als ik de SIMs volgende week gewoon netjes in huis heb en ze werken.
Dan maakt het mij niet uit waar je gevestigd bent. :p

Benny1 11-01-08 17:58

hmm ik ben met tegelzetten bezig op de badkamer.? misschien? hahhaa

Raymondinho 11-01-08 19:22

mochten er mensen zijn die gelijk eentje wilt hebben.. ik kan ze leveren voor 50 euro per stuk!! PM me maar.. heb er 100 op voorraad

friesbertie 11-01-08 19:30

Wel nieuwsgierig hoe het nu verder gaat. Had er twee bij kingsim be/nl besteld en kreeg dus dat bekende mailtje over alle problemen. Meteen geld teruggevraagd via klantenservice van kingsim. Nog niets op gehoord. Volgens mij wordt dat niets meer. Nu 1 besteld bij kingsimchip.nl. Hoop dat dat goed komt. Iemand al een reactie uit België?

Stiruam 11-01-08 20:27

Jammer voor Kingsim.nl... Ik bedoel dit hadden ze zoooo nooit verwacht dat ze de interesse nooit aan kunnen :p Net zoon tsunami als bij Turbo sim store... Hopelijk krijgen zij het echter iets eerder op de baan :D

Greetz, Stiruam

Fab1Man 11-01-08 20:47

Ik vind het best wel onzin dat dit onverwachts was. Als jij een xSIM gaat aanbieden vanuit Nederland/België, en dat dan ook nog voor 30 euro, kun je rekenen op minstens 100 bestellen, al dan niet 150. Het is de goedkoopste snelste en betrouwbaarste weg voor iemand die op zoek is.
Ergens heb ik dus dat hier iets niet helemaal snor is en ik wacht dan ook graag nog de ervaringen af.

Stibou 11-01-08 20:54

Als ze volgende week geen nieuwe lading binnen krijgen zullen ze terugbetalen!

mathphone 11-01-08 21:27

Ik heb hier zowat even vlug alle 12 pagina's proberen lezen :) en ik heb nu de vraag op welke site ik best een *sim kan bestellen voor men iphone te unlocken? Ik woon in belgië, als dat er iets toe doet?! Hopelijk een goeie reactie en alvast bedankt

Mvg mathieu

jeekes 11-01-08 21:42

Blijkbaar werkt iphonesimfreer goed (zegt fresh ;)). De site waar je deze kan bestellen staat in de wiki en ik denk dat hij betrouwbaar is (ben er echter niet zeker van)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:30.