iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   KingSIM bestellen in Belgie/Nederland voor 30 EUR (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/4639-kingsim-bestellen-belgie-nederland-voor-30-eur.html)

wouter3800 08-01-08 12:53

Neen, dat gaat nie!

RobinL 08-01-08 13:22

KingSim is in in feite wel herprogrammeerbaar met een simpel PIC programmer. Deze kan je zelf in elkaar steken voor nog geen 20 euro...

Uiteraard is dit niet echt een goeie oplossing. De reden dat we voor een niet up te graden oplossing gekozen is simpelweg omdat de upgradebare meteen een heel andere prijsklasse zijn.

Opmerking : Aan iedereen die PM's stuurt, we zullen proberen algemene antwoorden hier te posten zodat iedereen op de hoogte is van deze zaken.

Belangrijke zaken :
  • Mensen die via het nieuwe bestelformulier besteld hebben worden automatisch op de hoogte gesteld wanneer wij hun betaling ontvangen hebben en ingevoerd hebben.
  • De verzendingstermijnen voor Belgie zijn 2-3 werkdagen na ontvangst betaling, voor Nederlands 3-4 werkdagen.
  • Deze eerste week zijn we een beetje overspoeld, waardoor antwoorden op berichten, mails, e.d. misschien iets langer kunnen duren. Geef ons aub wat tijd hiervoor.
  • Wat betreft wantrouwende personen, het is jullie goed recht om gewoon een weekje te wachten tot de posts op het forum komen van mensen die hun KingSim ontvangen hebben en die er gelukkig mee zijn :-). Mensen die via het nieuwe formulier besteld hebben, hebben ook automatisch al onze gegevens, we proberen hierin zo transparent mogelijk te zijn! Zaken als "als ik niets ontvang ga ik eens langs bij die mannen en eis ik mijn geld terug" zijn niet nodig, indien je zo'n persoon bent wacht dan gewoon even af...


Met vriendelijke groet,
Robin

wouter3800 08-01-08 13:40

Zijn jullie al bezig met verzenden?

Jelke 08-01-08 14:24

Ik heb er 1 besteld, met overboeking dus zou wel wat langer duren dan via paypal, maar we zien het wel.

al vast bedankt,
Jelke

Tomba 08-01-08 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RobinL (Bericht 37143)

-Iedereen die via gelaskins.be heeft gekocht heeft nog eens een mail ontvangen met betalingsgegevens enzo

Niet dus!!:mad:
Wacht nog wel even met het geld overmaken...

GoldieLox 08-01-08 17:09

Ik heb er vanmiddag 3 besteld en gelijk via paypal betaald. Ik heb met veel interesse het topic gevolgd sinds gisteravond... Ik ben erg benieuwd naar a) de levering en b) het product zelf.
Ik zal mijn bevindingen ook plaatsen zodra er iets te melden valt.

GoldieLox 08-01-08 17:59

Hmm, zojuist een mailtje gehad van kingsim.be dat ze door hun voorraad heen zijn. :( Minder, maar ja, weinig meer aan te doen. Mijn betaling had dus ook niet via paypal gehoeven, want het voordeel van snel overboeken is er dus niet.
Teleurstellender vind ik de uitleg van kingsim.be dat het komt doordat sommige orders om 50+ sims gingen en dat de voorraad na 5min er doorheen was. Dat heeft dat toch niks meer met een "speciale actie voor de forumleden van iphoneclub" te maken? Als je een goede reputatie wilt opbouwen kun je naar mijn mening beter de inkopers tijdelijk weren en zoveel mogelijk mensen proberen te voorzien... Mensen die er zoveel bestellen zijn toch alleen maar geinteresseerd in doorverkoop via marktplaats of zo...

jochenandries 09-01-08 10:28

Idem dito hier.

Speciaal betaald via PayPal omdat het SNELLER zou gaan en wat blijkt : je wordt als laatste behandeld.

RobinL, moest je één van mijn werknemers zijn, ik ONTSLOEG je ONMIDDELLIJK !!!

Ik vind uw manier van zaken doen geheel ongepast !!
PayPal : het geld staat DIRECT op uw account, dus u hebt onze betaling ontvangen dus u moet onmiddellijk uitsturen ! Kwestie van juist te handelen !!!!

Ik voel me bedot !
We betalen meer omdat we via PayPal betalen omdat u zo sneller uw geld hebt en zo ons sneller tevreden kan stellen en wat blijkt... juist het omgekeerde...

En dan nog wetende dat :
1. op hackingt0sh topics staan dat ze gewoon niet werken
2. ik er eigenlijk nog een paar nodig heb, maar omwille van de lancering er maar ééntje besteld heb...

We gaan wel zien,
Ik wacht nu (on)geduldig af.
Ik geloof wel de volle 100% dat ze gaan aankomen bij ons, maar uw manier van werken...
Als u uw zaak zo laat draaien, dan bent u binnen de kortste keren failliet...

Jochen Andries

soemy 09-01-08 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jochenandries (Bericht 37704)
Idem dito hier.

Speciaal betaald via PayPal omdat het SNELLER zou gaan en wat blijkt : je wordt als laatste behandeld.

Ik voel me bedot !
We betalen meer omdat we via PayPal betalen omdat u zo sneller uw geld hebt en zo ons sneller tevreden kan stellen en wat blijkt... juist het omgekeerde...

dat gevoel heb ik ook

der waren er om precies te zijn 23 die besteld hebben aan 30 euro het stuk... dus dan nog eens rekende dat niet iedereen via paypal betaald heeft.
dus met toch iets of wat stock wat ze hadden, konden ze zeker de mensen die via paypal hebben betaald hun kaartjes al voorzien.
ik voel me eigenlijk ook aan de kant geschoven.
ik doe mijn best om bij de eerste te zijn om te bestellen en direct te betalen, krijg je te horen, ja sorry, dinsdag "hopen" we ze binnen te hebben. wie zegt dat het dinsdag zal zijn, ik zie het nog een week later toekomen...
over de compatibiliteit lig ik niet wakker, ze werken volgens GRE (member hier op het forum)

wouter3800 09-01-08 11:09

vanaf volgende week maandag zouden we ze dusin de bus moeten krijgen?

soemy 09-01-08 11:46

als ze maar volgende dinsdag toekomen zal da moeilijk gaan é :-)

wouter3800 09-01-08 12:12

In een pm had ik gekregen dat ze vanaf volgende week maandag in de brievenbussen zouden liggen :) Diegene die als een van de eersten besteld hebben zullen er misschien dan al eentje krijgen!

bstruik 09-01-08 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jochenandries (Bericht 37704)
Idem dito hier.

Speciaal betaald via PayPal omdat het SNELLER zou gaan en wat blijkt : je wordt als laatste behandeld.

RobinL, moest je één van mijn werknemers zijn, ik ONTSLOEG je ONMIDDELLIJK !!!

Ik vind uw manier van zaken doen geheel ongepast !!
PayPal : het geld staat DIRECT op uw account, dus u hebt onze betaling ontvangen dus u moet onmiddellijk uitsturen ! Kwestie van juist te handelen !!!!

Ik voel me bedot !
We betalen meer omdat we via PayPal betalen omdat u zo sneller uw geld hebt en zo ons sneller tevreden kan stellen en wat blijkt... juist het omgekeerde...

En dan nog wetende dat :
1. op hackingt0sh topics staan dat ze gewoon niet werken
2. ik er eigenlijk nog een paar nodig heb, maar omwille van de lancering er maar ééntje besteld heb...

We gaan wel zien,
Ik wacht nu (on)geduldig af.
Ik geloof wel de volle 100% dat ze gaan aankomen bij ons, maar uw manier van werken...
Als u uw zaak zo laat draaien, dan bent u binnen de kortste keren failliet...

Jochen Andries

Ze werken wel degelijk want ik heb er 4 weken geleden 4 besteld bij KingSim.com Zelf ben ik in het bezit van de nieuwste simkaart V3 3G UMTS/HSDPA en die werkt er ook mee.:rolleyes:

nlbears 09-01-08 13:06

De fabrikant heeft en erg vage en grotendeels in het Chinees gestelde website,
en dat is erg jammer !

Ook is mij volstrekt onduidelijk of de kaart een "learning option" heeft,
want werkt deze kaart ook met de Duitse en Engelse iPhones ???

Kijk............... het is wel goedkoop, maar als iets niet werkend te krijgen is wordt het weer een "duurkoop".

Ik heb n.l. nu de mogelijkheid om kaartjes te kopen die LEREN van de SIM, ofwel ik stop er een O2 UK kaartje in en de ***SIM leert van de O2 de codes en werkt perfect. Ik heb zelf de fabrikant aangeschreven maar die reageerd niet.

Mogelijk weet de Belgisch/Nederlandse verdeler/verkoper/aanbieder dat hier te melden
of in in PM ;-)

soemy 09-01-08 13:14

moest je al even door het ganse topic hebben gescrolled zou je zien dat al enkele mensen de Kingsim gekocht hebben, en bevestigd hebben dat ze werken (dacht op nederlandse sim kaarten) belgische weet ik niet, doordat ook niet iedereen erbij zet of hij met NL of BE kaarten de iPhone unlocked heeft.

mvg

Ocin 09-01-08 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nlbears (Bericht 37842)
Ik heb n.l. nu de mogelijkheid om kaartjes te kopen die LEREN van de SIM, ofwel ik stop er een O2 UK kaartje in en de ***SIM leert van de O2 de codes en werkt perfect. Ik heb zelf de fabrikant aangeschreven maar die reageerd niet.

Wat is de naam van die *sim?
Indien die kaart effectief leert van de meegeleverde sim-kaart dan lijkt het mij dat deze kaart bij alle toekomstige firmware updates zal blijven werken.
Of vergis ik mij?

nlbears 09-01-08 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eek72 (Bericht 37184)
Natuurlijk geloof ik in de goedheid van mensen, maar is het allemaal zuivere koffie, kingsim.nl. (Op de website van kingsim.com, is geen vermelding), en de site, is een directe kopie van Unlock your iPhone Today! iPhone Unlocking Specialists De tooltips op kingsim.nl zijn nog de exacte tooltips op Unlock your iPhone Today! iPhone Unlocking Specialists!

Dus letop, ik zeg niet dat het een scam is, maar er blijft altijd voorzichtigheid geboden!

http://www.infobridge.com/images/test/links-nl.jpg

En
http://www.infobridge.com/images/test/rechts-uk.jpg


Het allermooiste is, voor die gene die het een en ander AANDACHTIG hebben gelezen en BEGREPEN, het gaat hier op de ENGELSE website om een softwarematige oplossing, men heeft het hier voor het genoemde bedrag BESLIST niet over SIM lock vrij maken d.m.v. de genoemde KINGSIM. In Engeland voeren ze een ander werkbaar trucje uit zodat SIM only kaarten van TESCO en O2 werken.............. dus beiden webpages biedenbeiden een verschillende oplossing aan voor BIJNA hetzelfde bedrag !!

Het begint toch wel een beetje merkwaardig te worden, ik vraag mij ook af of de Engelse website holder erg gecharmeerd is van deze regelrechte copy.
Immers, beter goed gejat dan slecht gemaakt...........

"i have a funny tast in my mouth.................."

RobinL 09-01-08 14:00

Beste Jochen Andries,

Indien het U echt niet aanstaat, mail naar sales@kingsim.be, en vraag uw geld terug. Voor ons geen probleem hoor...

Wat betreft de gekopieerde site, dit is gewoon een "quick and dirty" oplossing, die snel vervangen zal worden.

Mag ik er iedereen trouwens eens op wijzen dat jullie bij de bestelling akkoord gegaan zijn met onze verkoopsovereenkomst!!! We hebben deze bewust kort en bondig gehouden zodat mensen dat ding eigenlijk echt eens zouden lezen... Hierin staat duidelijk dat de leveringstermijn indicatief is en dat we ons best doen om die te halen. Dat doen we ook, maar als we op een nieuwe lading wachten kunnen wij ook maar wachten.

Daarbovenop proberen we heel de zaak zo transparant mogelijk te houden, en hier zoveel mogelijk informatie te plaatsen en jullie op de hoogte te houden. Ik beantwoord dagelijks tientallen mails en PM's! Reken maar eens gewoon 3 minuten per antwoord, en je komt snel aan heel wat tijd hoor...

Mvg,
Robin

jeekes 09-01-08 14:06

tja mss had jullie er niet aan moeten beginnen voor je er ook effectief klaar voor was....

GoldieLox 09-01-08 14:48

Ach, we moeten niet te hard van stapel lopen; de vraag is gewoon nogal groot. We moeten ze gewoon even de kans geven om alle huidige orders fatsoenlijk af te leveren, zodat wij daarna zelf aan de slag kunnen met die dingen. Ik had ook liever gezien dat ze deze week nog opgestuurd zouden worden, maar het is niet anders. Ik heb een paar keer heen en weer gemaild met kingsim.be en ik kreeg heel snel antwoord. Ik heb er wel vertrouwen in dat het goed zit.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:04.