Iphone. Batterij helemaal ontladen of niet? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gezocht, maar kan hier geen duidelijk antwoord op vinden. Lijkt net of iedereen wat anders zegt. Moet je de batterij nu wel of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Iphone. Batterij helemaal ontladen of niet?
Ik heb gezocht, maar kan hier geen duidelijk antwoord op vinden. Lijkt net of iedereen wat anders zegt. Moet je de batterij nu wel of niet helemaal leeg laten lopen om de batterijduur zo goed mogelijk te houden? Ik lees op de apple site dat je minimaal 1 keer per maand de batterij tot 100% moet opladen en dan helemaal leeg moet laten lopen. Nu lees ik ook dat het juist niet goed is voor de batterij om hem helemaal leeg te laten lopen. Wat is het nou dan? Vind het een beetje verwarrend.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie. Daarmee vond ik dit topic voor jou.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone batterij binnen 4 uur helemaal leeg HELP !! | SaraVictoria | iPhone algemeen | 11 | 25-03-11 14:43 |
iphone 4 HD helemaal niet zo HD? | jaimiefanatic | iPhone algemeen | 11 | 07-10-10 10:39 |
Iphone start niet helemaal op? | AnthonyBosman | iPhone algemeen | 4 | 19-03-10 02:10 |
iphone snel ontladen | kevinvw | iPhone algemeen | 2 | 24-06-08 19:04 |
Batterij helemaal leeggetrokken vannacht.. | orli | iPhone algemeen | 8 | 13-05-08 11:52 |
|
|