Iemand een tip voor me ? over Wifi discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een ge-unlockte3GS 16GB (3.1) en van de ene op de andere dag geen WiFi meer... Reset van Router / iphone heeft geen effect... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand een tip voor me ? over Wi-Fi
Ik heb een ge-unlockte3GS 16GB (3.1) en van de ene op de andere dag geen Wi-Fi meer... Reset van Router / iphone heeft geen effect... de 3G doet het nog perfect... iemand nog tips ??? ik kom er niet uit...
Hij is via Blackra1n ge-unlocked... ik hoor graag je tips... ik gebruik hem vaak in huis... en 3G werkt hier niet/slecht |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Is je Wi-Fi greyed out? (zo grijs en je kan niet meer op dat knopje klikken.) |
|
||||
|
||||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f18/i...fi-crasht.html Daar heb je ook antwoord (en liever niet dubbel posten aub!).
|
||||
|
||||
Citaat:
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Een tip voor mensen met lan thuis: Internetten op iPod zonder Wi-Fi thuis | DeathSpace | Wi-Fi | 0 | 20-05-10 20:57 |
iemand een tip om 2G met 1.1.4 in NL te zetten ? | andre-nl | iPhone algemeen | 2 | 29-08-09 22:13 |
Tip voor mensen met een case | McNessie | iPhone algemeen | 4 | 30-10-08 21:51 |
Iemand een tip of tweak voor sms inbox? | SilverBullit | iPhone algemeen | 7 | 05-02-08 21:14 |
|
|