Help! iphone naar de *****? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Wacht.....volgens mij heb ik de bestanden gevonden Nu eens kijken of ie uit het emergency call gehaald kan worden zo....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wacht.....volgens mij heb ik de bestanden gevonden
Nu eens kijken of ie uit het emergency call gehaald kan worden zo. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hmmmm hij is IETS aan het doen
|
|
|||
|
|||
Upgrade gelukt
|
|
|||
|
|||
en welke bestanden heb je gebruikt dan weet de rest dat ook ineens
|
|
||||
|
||||
Omg ok zo te zien ging dat allemaal niet vanzelf
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Ja ik heb wel dezelfde bestanden gebruikt, maar om de een of andere reden lukte het gewoon(A) sorry dat ik geen nadere uitleg kan geven, ik snap er zelf ook niks van
|
|
|||
|
|||
Nee het ging inderdaad niet vanzelf nee
Heb ergens van internet 1.1.2. jailbreak bestanden voor Windows geplukt, na Oktoprep 1.1.2 upgrade gedaan en daarna gejailbraked. Toen IWorld via Installer gedownload en op Netherlands gezet en kon bellen |
|
|||
|
|||
Begin helemaal opnieuw
en volg deze guide en geen andere gebruiken. iClarified - iPhone - How to Activate and Jailbreak Your OTB 1.1.2 iPhone Using Windows daarmee moet het tog lukken |
|
||||
|
||||
Volgens mij is het probleem al gefixed
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Inderdaad, idereen met dit probleem in deze topic heeft een oplossing gevonden.
//Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? | Jensengels | iPhone algemeen | 7 | 17-08-10 18:39 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
iPhone: Iphone 3G geupdate naar 4.0 official, hoe kom ik naar 4.0 custom? | Tom11 | Jailbreak | 1 | 26-06-10 09:06 |
|
|