Nep of echt, help aub!! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan een iphone kopen voor een leuke prijs maar wil zeker weten of ik een echte koop. Kan iemand mij helpen Bekijk de foto's ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nep of echt, help aub!!
Ik kan een iphone kopen voor een leuke prijs maar wil zeker weten of ik een echte koop.
Kan iemand mij helpen Bekijk de foto's maar: Sorry als ik het onder de verkeerde topic heb geplaatst M=Ik heb nog meer foto's dus als deze niet genoeg zeggen zeg het aub even. Alvast bedankt! Laatst gewijzigd door De Generaal; 26-11-09 om 16:47. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik heb de links verwijderd, omdat deze naar hotmail.com leiden. Graag een directe link naar de foto's posten
|
|
||||
|
||||
gulden iphone regel: koopjes bestaan niet....
Als het te mooi om is om waar te zijn, is het niet waar |
|
|||
|
|||
Koop alleen een iphone als die ook normaal is geprijst
Pas a.u.b op!!! |
|
|||
|
|||
Ik had geluk een 3Gs, 16 GB met bon voor 475 te kopen. De bon gaf voor mij de doorslag.
Ik denk verder wat reel is imho: 1e gen: 150-250 euro 3G : 300-400 euro 3GS: 500-700 euro Alles afhankelijk van staat, intern geheugen, ouderdom en/of bon. Let verder op de kenmerken die je overal op het net kunt vinden. Succes |
|
||||
|
||||
Citaat:
Op marktplaats een 3GS kopen voor bijvoorbeeld 100 of 200 euro, dan weet je zeker dat je geflest wordt.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3g nep of echt ? | Jochenpauwels | Koopinformatie Nederland | 9 | 29-05-11 17:32 |
iPhone 3g nep of echt? | LJD | iPhone algemeen | 10 | 21-09-10 12:58 |
Nep of echt? | Moesje18 | Koopinformatie Nederland | 3 | 23-06-10 20:00 |
Iphone 3g nep of echt | Ddeennniiss | iPhone algemeen | 17 | 25-07-09 22:13 |
echt of nep | tommynr7 | Archief | 6 | 30-06-09 13:13 |
|
|