meerdere taken tegelijk discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) na zoeken op het forum heb ik deze vraag helaas niet kunnen vinden. Is er een proggie waarmee ik meerdere applicaties kan openen zonder dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
meerdere taken tegelijk
na zoeken op het forum heb ik deze vraag helaas niet kunnen vinden.
Is er een proggie waarmee ik meerdere applicaties kan openen zonder dat het wordt afgesloten als ik op de Home button druk? Als ik TomTom gebruik en ik wil bellen dan ben ik gelijk mijn route weer kwijt. Erg irritant. Mijn toestel heb ik gejailbreakt Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Backgrounder is een optie. Daarmee blijft de app op de achtergrond draaien. Dus als je op de Home knop drukt, sluit de app zichtbaar af, maar deze blijft dan wel draaien. Open je de app kun je weer verder gaan waar je gebleven bent.
Het vreet echter wel energie om een app op de achtergrond te houden, want deze blijft nl draaien. Andere alternatieven zijn er volgens mij niet echt..
|
|||
|
|||
Hij staat er op en werkt perfect, het is alleen bestemd voor TomTom tijdens het rijden, dan hangt de Iphone toch aan en koortje.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
meerdere emails tegelijk wissen | jvp | iPhone algemeen | 0 | 12-04-10 23:48 |
Foto: meerdere foto's tegelijk mailen | Rij | Muziek, foto & video | 7 | 10-08-09 12:52 |
Help, meerdere apps tegelijk laten draaien ? | eduiphone3g | iPhone Apps | 4 | 30-10-08 23:44 |
Sms aan meerdere mensen tegelijk sturen. | Buitenwesten | Archief | 2 | 05-08-08 12:46 |
|
|