meerdere foto's tegelijk mailen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een aantal foto's mailen, maar het lijkt erop alsof dit alleen maar één voor één kan. Is er een manier om meerdere foto's ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
meerdere foto's tegelijk mailen
Ik wil een aantal foto's mailen, maar het lijkt erop alsof dit alleen maar één voor één kan. Is er een manier om meerdere foto's tegelijk te mailen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Naar mijn wete niet mogelijk
|
|
|||
|
|||
Sinds OS 3.0 kan je er toch 5 tegelijk mailen?
Een vriend van mij heeft mij er 5 tegelijk vanaf zijn iPhone gemaild. Hij is nu op vakantie dus ik kan het helaas niet aan hem vragen! Ik zit me nu helemaal wezenloos te zoeken namelijk... |
|
||||
|
||||
Ga naar je filmrol, klik links onderaan op het icoontje met de pijl erin.
Nu kan je max 5 foto's selecteren om te mailen door op Deel te drukken |
|
||||
|
||||
Leuker nog is naar je foto album te gaan, je fotobibliotheek bijvoorbeeld, waar al je fotoos staan. Linksonderin op icoon klikken.
Dan ALLE fotoos selecteren die je wilt versturen.. Hierna op Kopieer klikken ipv Deel zoals Bomans al eerder zei. Dan naar je mail, nieuwe mail maken en ze daar plakken. Dus geen limiet op aantal te versturen fotoos.
|
|||
|
|||
Aha!! Jeetje, dat zag ik dus ff keihard over het hoofd...
Bedankt! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik kan geen foto's mailen | NvW | Muziek, foto & video | 4 | 17-12-10 09:55 |
meerdere emails tegelijk wissen | jvp | iPhone algemeen | 0 | 12-04-10 23:48 |
meerdere taken tegelijk | forumzoeker | Archief | 3 | 24-12-09 21:31 |
Help, meerdere apps tegelijk laten draaien ? | eduiphone3g | iPhone Apps | 4 | 30-10-08 23:44 |
|
|