Ik kan geen foto's mailen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Het lukt mij niet om foto's te mailen vanaf mijn iphone. Ik krijg dan steeds een foutmelding en de foto's worden niet verstuurd (blijven in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kan geen foto's mailen
Het lukt mij niet om foto's te mailen vanaf mijn iphone. Ik krijg dan steeds een foutmelding en de foto's worden niet verstuurd (blijven in map uitgaand). Ik heb hotmail.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb een probleem wat hierop lijkt. Als ik een aantal foto's via mijn hotmail account wil versturen blijft ie hangen in mijn "out box" Als ik dan handmatig het bericht in de outbox open en opnieuw op verzenden "klik", wordt mijn bericht wel netjes verzonden. Heb je dit ook al geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Ja, heb ik ook geprobeerd, maar dat werk niet. Ik krijg dan gewoon weer het bericht:
E-mail versturen mislukt Fout bij afleveren van dit bericht Heeeel stom en irritant! |
|
|||
|
|||
Yahoo is beter
|
|
|||
|
|||
Opgelost
Citaat:
Heel vreemd, maar wel fijn. Denk dat het een bug is en hoop dat die snel verholpen zal worden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's van iPhone mailen.... | aertsenhage | Muziek, foto & video | 0 | 12-03-11 12:22 |
Foto: ik kan geen foto's maken | thijssie117 | Muziek, foto & video | 1 | 17-12-10 12:52 |
Ik kan geen foto's mailen | barbiebien | Muziek, foto & video | 1 | 30-09-10 15:13 |
Foto: meerdere foto's tegelijk mailen | Rij | Muziek, foto & video | 7 | 10-08-09 12:52 |
Ik kan geen foto's trekken ! | pindaa | Muziek, foto & video | 3 | 09-04-09 23:14 |
|
|