Video converteren voor iPhone 4 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de volgende vraag: Ik heb voor mijn iPod Nana 4 diverse video's geconverteerd. Deze spelen perfect af op mijn iPod. Bij doorspoelen // ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Video converteren voor iPhone 4
Ik heb de volgende vraag:
Ik heb voor mijn iPod Nana 4 diverse video's geconverteerd. Deze spelen perfect af op mijn iPod. Bij doorspoelen // terugspoelen lopen beeld en geluid nog steeds synchroon. Speel ik dezelfde geconverteerde video's af op mijn iPhone 4, dan loopt het geluid vanaf het begin niet helemaal gelijk met het beeld. Het is echter acceptabel. Maar zodra ik even doorspoel of terugspoel, dan scheelt het soms wel een seconde. Veel te veel dus. Ook wanneer ik het originele videobestand opnieuw converteer speciaal voor een iPhone 4, dan nog loopt het geluid niet gelijk. Hoe kan dit en hoe is het op te lossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: iphone video converteren | rkstassen | Muziek, foto & video | 0 | 10-10-10 11:55 |
Video converter voor hardcoden subs +converteren | icam0 | Desktop-applicaties | 2 | 14-08-10 19:40 |
Video: De beste instellingen Toast - Converteren video naar iphone | JoriSsz | Muziek, foto & video | 1 | 08-04-09 01:19 |
Programma, video's converteren iPod | GeForce | Archief | 2 | 17-09-08 13:44 |
|
|