Video converter voor hardcoden subs +converteren discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben op zoek naar een video converter die je mkv, avi en als t kan ook dvd's in een keer omzet in H.264 720p formaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Video converter voor hardcoden subs +converteren
Ben op zoek naar een video converter die je mkv, avi en als t kan ook dvd's in een keer omzet in H.264 720p formaat (voor iphone 4) en tegelijkertijd de subtitles erbij op brandt. Als t kan gratis en t liefst in een keer. Ik weet wel dat er oplossingen zijn om eerst vobsub te gebruiken om de subs te hardcoden en dan videora voor 720p H.264 (die bij mij al crasht als ik een mkv bestand gebruik) maar ik zou graag willen weten of er een programma is die dat in een keer doet.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@yanneman, bedankt voor je reactie maar dan moet je alsnog verschillende programma's gebruiken. Heb inmiddels zelf gekozen voor avs video converter
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video converteren voor iPhone 4 | JanG | Muziek, foto & video | 0 | 16-12-10 15:14 |
Video: iphone video converteren | rkstassen | Muziek, foto & video | 0 | 10-10-10 11:55 |
Programma, video's converteren iPod | GeForce | Archief | 2 | 17-09-08 13:44 |
|
|