//

fotos van ipod naar pc (windows)

fotos van ipod naar pc (windows) discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb een ipod 4g 32, nu krijg ik de gemaakte foto´s niet overgezet naar mijn pc. Als ik in i tunes kijk blijft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-12-10, 23:38
Renodoor Renodoor is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard fotos van ipod naar pc (windows)

hallo ik heb een ipod 4g 32, nu krijg ik de gemaakte foto´s niet overgezet naar mijn pc. Als ik in i tunes kijk blijft foto´s op 0 staan, terwijl muziek ed wel synchrodiseerd?
gr Renodoor
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-12-10, 14:43
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renodoor Bekijk bericht
hallo ik heb een ipod 4g 32, nu krijg ik de gemaakte foto´s niet overgezet naar mijn pc. Als ik in i tunes kijk blijft foto´s op 0 staan, terwijl muziek ed wel synchrodiseerd?
gr Renodoor
Als je je ipod aansluit op je pc dan komt er toch zo'n kader tevoorschijn eerst, bij mij is dit altijd het geval, zo kan je meteen naar je mappen gaan en daar zie je de foto's en zo sleep ik deze naar m'n bv afbeeldingen op m'n pc of op m'n D schijf enz....

Via itunes vind ik er niet echt mijnen draai in en blijf ik liever af, is niet nodig ook. Wat itunes betreft kan ik u zelf niet meteen verder helpen omdat ik er ook niet altijd m'n draai in vind en bepaalde zaken niet werken zoals ik het wil .

En je kan je foto's als je wil nadien ook in een app steken, heel makkelijk allemaal; de app noemt air sharing pro. (ook doe ik dit wel met mijn pc en zet ik dit zo in die app op m'n iphone, op die manier zijn de foto's weg uit m'n cameraroll maar heb ik ze toch altijd bij me).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: fotos van iphone naar pc overzetten pvandebroucke Muziek, foto & video 1 30-03-11 20:09
Windows: Switchen van windows naar mac met behoud van Iphone inhoud 3gSpeed iTunes 2 20-12-10 18:59
fotos importeren naar windows 7 frans van enckevort iTunes 0 20-05-10 10:32
Apps van windows naar ipod touch/iphone Maxievr Archief 1 09-06-09 16:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:47.