Slingbox voor 2 Ipads in een taxi discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb in mijn taxi 2 Ipads zitten en thuis 1 slingbox solo staan. Nu wil ik graag op beide Ipads het signaal van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Slingbox voor 2 Ipads in een taxi
Hoi,
Ik heb in mijn taxi 2 Ipads zitten en thuis 1 slingbox solo staan. Nu wil ik graag op beide Ipads het signaal van de slingbox laten zien. Is dit mogelijk ?? Laatst gewijzigd door daveku; 14-12-10 om 17:48. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De Slingbox Pro wordt in de SlingPlayer Mobile for iPad niet ondersteund. Alleen de SlingBox Solo en Pro-HD.
Daarbij denk ik dat je maar met 1 iPad tegelijk kunt kijken. Ik denk dat wanneer je SlingPlayer Mobile for iPhone gebruikt op 1 iPad je wel gebruik kunt maken van je SlingBox Pro.
|
|||
|
|||
ja maar je zal niet overal 3g hebben dus zal niet altijd optimaal lopen.
en uiteraard 3g ipad moeten hebben of een mifi gemonteerd in je taxi waar je beide ipads aan hangt draadloos. beste oplossing is slingbox ook in je taxi en dan Wi-Fi netwerkje maken in de taxi. zo heb je geen 3g nodig ook maar moet je wel al je content mee hebben, beter dan een car pc met storage en dan soort van streaming server van maken. en als je tv wilt kunnen kijken kun je een dvd t usb stick aan je car pc hangen met kpn/digitenne waarbij je de stream door zet naar je ipads. een hoop kan maar moet wel werkbaar zijn |
|
||||
|
||||
Citaat:
Een SlingBox moet altijd aangesloten zijn op de bron die je wenst te gaan streamen. Wat betreft 3G (snelheid) heb je wel een punt. Die zal wel toereikend moeten zijn. Minimaal 500kb/s voor hoge kwaliteit. |
|
|||
|
|||
Citaat:
beste lijkt mij een car pc met storage van je content en dat streamen naar de ipad met een Wi-Fi netwerk in je taxi. mag hopen dat je een prius rijd want je kan die accu's wel gebruiken als je stil staat |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan wel de app op beide ipads installeren en op beiden afspelen maar dit gaat dus maar 1 per keer, als je aan het kijken bent en je zet dan bv de andere ipad open en klikt op slingplayer dan gaat dat erop komen dat er al een andere openstaat en je dan wil afsluiten enz.... Ik weet wel niet hoe het zit op de ipad of de slingbox pro daarop werkt?Ik lees hier dit niet zou gaan, vind ik maar raar . Ik weet niet waar je woont en welke provider je hebt maar Je zal wel constant een goede EDGE bereik moeten hebben of nog beter als je 3G hebt. Voor de mensen die dit niet weten; de slingbox werkt ook behoorlijk als je op EDGE zit maar 3G is sowieso beter. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
voorgeprogrammeerde ipads voor wachtkamers? | seansan | iPhone Games | 2 | 19-04-11 10:37 |
Video: Op de Iphone tv kijken met een slingbox | Shampie | Muziek, foto & video | 14 | 22-10-10 09:36 |
Slingbox voor de iphone | symen89 | iPhone Apps | 3 | 27-03-09 15:26 |
|
|