Video output werkt niet meer na het installeren van Resupported discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen Om m'n iphone op televisie aan te sluiten heb ik een officiële Apple Composite AV cable gekocht, het werkte in eerste instantie goed, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Video output werkt niet meer na het installeren van Resupported
Beste mensen
Om m'n iphone op televisie aan te sluiten heb ik een officiële Apple Composite AV cable gekocht, het werkte in eerste instantie goed, Om goedkoper uit te zijn dan een Apple kabel van 50 euro heb ik daarna een kabel voor 10 euro op de markt gekocht en de Cydia app Resupported geïnstalleerd (ik dacht dan breng ik de Apple kabel terug) Na Resupported geïnstalleerd te hebben bleek dat de kabels niet meer werkten, weet iemand hoe kan ik er voor zorgen dat ik de video output weer in de orginele staat terug kan brengen, ik heb Resupported al verwijderd onder manage > packages, het lijkt er op dat niet alles verwijderd is of het is iets anders? Bij voorbaat mijn dank iphone 3GS ios 4.1 incl jailbreak |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: video werkt niet meer | Zevenberg | Muziek, foto & video | 0 | 04-12-10 00:59 |
App werkt niet meer/kan niet opnieuw installeren | bjakkers | iPhone Apps | 4 | 09-11-08 20:00 |
Foto: camera video output? | borgqueenx | Muziek, foto & video | 3 | 21-04-08 17:30 |
|
|