Ik kan geen foto's mailen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds 2 weken de iphone 4 en alles werkt prima. Ik kan alleen geen foto's mailen dan krijg ik de melding er is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kan geen foto's mailen
Ik heb sinds 2 weken de iphone 4 en alles werkt prima. Ik kan alleen geen foto's mailen dan krijg ik de melding
er is een kopie in uitgaand geplaatst. geen wachtwoord opgegeven. ga naar de mailaccountinstellingen en geef een wachtwoord op. Iemand enig idee. Als ik bij de uitgaanse smtp server een wachtwoord probeer in te voeren waar optioneel staat verdwijnt het wachtwoord steeds |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand? dit is echt irritant
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's van iPhone mailen.... | aertsenhage | Muziek, foto & video | 0 | 12-03-11 12:22 |
Foto: ik kan geen foto's maken | thijssie117 | Muziek, foto & video | 1 | 17-12-10 12:52 |
Ik kan geen foto's mailen | NvW | Muziek, foto & video | 4 | 17-12-10 09:55 |
Foto: meerdere foto's tegelijk mailen | Rij | Muziek, foto & video | 7 | 10-08-09 12:52 |
Ik kan geen foto's trekken ! | pindaa | Muziek, foto & video | 3 | 09-04-09 23:14 |
|
|