In dfu zonder knoppen? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kom ik dfu zonder werkende powerknop? Ik werk met windows....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
In dfu zonder knoppen?
Hoe kom ik dfu zonder werkende powerknop? Ik werk met windows.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje Laatst gewijzigd door De Generaal; 08-01-10 om 20:29. Reden: Link gewijzigd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Kapotte iPhone zonder DFU. Hacktivatie | The Unbelievable | Jailbreak | 3 | 30-03-11 20:10 |
DFU mode zonder home button | RensIphone | iPhone algemeen | 4 | 17-12-10 10:17 |
DFU mode zonder powerbutton | erikroeier | Archief | 1 | 23-11-09 18:15 |
iPhone: Aan/uit-knop kapot. Jailbreak zonder DFU mogelijk? | YoSu | Jailbreak | 11 | 17-11-08 02:59 |
iPhone: naar 2.0.2 zonder DFU mode te zetten | nanoman | Jailbreak | 5 | 29-08-08 23:15 |
|
|