iphone 3g achterkant verwisselen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone 3g 16 gb van mijn vriend gekocht,maar er zitten op de achterkant allemaal krasjes ,Weet iemand zelf hoe ik de achterkant ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
iphone 3g achterkant verwisselen
Ik heb mijn iphone 3g 16 gb van mijn vriend gekocht,maar er zitten op de achterkant allemaal krasjes,Weet iemand zelf hoe ik de achterkant kan verwisselen met behulp van een filmpje of instructie
Gr Kwaaiboy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iccontjes achterkant iPhone | TychoNLD | iPhone algemeen | 3 | 06-01-11 16:15 |
Springboard app icons verwisselen? | Bart013 | Archief | 1 | 28-07-09 13:07 |
Backcase verwisselen | Hoppieee | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 03-08-08 21:25 |
Windows: verwisselen eigenaar | KeesV | iTunes | 0 | 20-07-08 12:43 |
|
|