iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Kingsimchip.nl klanten, meld je hier!! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/5310-kingsimchip-nl-klanten-meld-hier.html)

Dien 24-01-08 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bounty (Bericht 47279)
Hey guys,

Ik heb net m'n kaartje in de bus gekregen. Nou maar kijken of die werkt. Ik hoop dat de rest hem ook zo snel mogelijk krijgt,

Groeten,

Dat hoop ik ook Bounty, dan is de zaak afgedaan en kunnen we weer allemaal vrolijk verder met ons leven.

officialsd 24-01-08 17:58

same hier pas als ik de chip heb ontvangen trek ik mijn klacht in en je had moeten komen uitleggen wat er aan de hand was dan had iedereen meer geduld gehad maar zoals ik heb je een ganse tijd terug een mail gestuurd en tot op vandaag nog geen antwoord gekregen wacht er dus nog steeds op

GoldieLox 24-01-08 18:21

Ik heb de sim ontvangen met een begeleidend schrijven. Ik kan nog niet proberen of hij werkt, zelf gebruik ik inmiddels een next-sim v2, maar een goede vriend van me komt morgen terug van vakantie en dan gaan we hem in zijn iphone installeren. Ik heb mijn bestelling dus ontvangen, daarmee is voor mij de kous af. Churchill, bedankt voor het opsturen en je reactie!

P.S. Als laatste wil ik nog even kwijt dat er ook *ssholes zijn die de kingsims voor 100,- op marktplaats aanbieden (en het er ook voor krijgen vrees ik). Een gozer die ik sprak adverteerde met turbosims, maar bleek na visuele inspectie van mijn kant gewoon kingsims te leveren ("precies hetzelfde!") voor 100,-... Churchill en RobinL zijn zover ik weet de enige die ze voor een normale prijs verkochten...

herbie65 24-01-08 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl (Bericht 47088)
En nou is het *********** afgelopen hier. Dit wordt op een volwassen manier opgelost door alle betrokkenen anders verban ik zonder pardon iedereen die nu nog met modder naar elkaar gooit. Het is al belachelijk genoeg dat wij net na onze vakantie thuis worden gebeld door een forumlid uit deze discussie om informatie uit het forum te verwijderen, dus ik kan niet veel meer hebben.

en bij mij wordt het woord *** al vervangen door sterretjes....;);););)

churchill 24-01-08 18:28

Ik was ook bij zo een verkoper die de kaartjes voor 80 euro verkoopt en het was er ****** druk

Dien 24-01-08 18:32

He Churchill, nu je toch hier bent. Ik neem aan dat je de kaartjes ook al naar mij verstuurd hebt en dat we alles gewoon netjes afhandelen??

Jij verstuurd de kaartjes naar me en zand erover?

Guest-20201108204737 24-01-08 18:53

Net even dit topic doorgelezen en ik kom eigenlijk tot de conclusie dat churchill er zelf waarschijnlijk niets aan kan doen, maar hij had wel iets moeten laten weten want het gaat om geld. Ik snap dat problemen soms in een keer naar voren komen maar vind wel dat je minimaal iets aan de kopers had moeten laten weten.

Dat je hier op deze manier op dit forum reageert vind ik ronduit belachelijk, ik vind dat je je excuses gewoon had moeten aanbieden en ik denk ook datiedereen die aanvaard had. Al met al denk ik dat het een goede les voor je moet zijn churchill voor wanneer je in de toekomst weer iets gaat verkopen.

Niekie 24-01-08 19:07

Churchill, ik hoop dat je nu eens volwassen doet en de mensen eerst een excuses voor je onprofessionele handelen aanbiedt. Verder ben je nog steeds kaartjes aan mensen verschuldigd en daar hoor ik je totaal niet over.
Ook de manier hoe je dan reageerd is gewoon lame, het is tenslotte JOUW fout dat jij nota bene op je site verkondigd de kaartjes op vooraad te hebben en ondertussen de mensen weken laat wachten zonder enig woord van jou.
Maar op reacties als deze reageer je toch niet.

En by the way: Dien heeft zeker wel een poot om op te staan: namelijk het betalen voor een product die hij vervolgens niet geleverd krijgt. Hij moet lekker zijn aangifte laten staan totdat jij de tijd hebt gevonden een enveloppe te vinden en die kaartjes op te sturen. Doe je dit niet, dan zijn de consequenties voor jou.

frederikbove 24-01-08 19:13

Ik had kaartjes bij RobinL besteld.

Hij had ze door te veel bestellingen ook niet meer opvoorraad. Dus heeft hij dat duidelijk gecommuniceerd in mails naar ons persoonlijk en hier op het forum. Misschien kunnen mensen die zaken verkopen daar eens een voorbeeld aan nemen.

Bounty 24-01-08 19:35

Hallo Allemaal,

Wie o wie kan me ff helpen met het unlocken van m'n simkaart. Heb hem erin zitten en tik men eigen pincode in, krijg dan het "bereik-balkje" maar nog niet m'n kpn netwerk. Het iworld progje geeft aan dat mijn "appsupport framework is not supported", en dan sluit iworld af. Heb ik iets niet gedaan of over het hoofd gezien?

Wie kan me hiermee helpen of doorwijzen naar een stap voor stap site/pagina??

Alvast bedankt.

Ajacied007 24-01-08 19:41

Hoezo is de site nu weer offline?

Niekie 24-01-08 19:41

Uhh het is niet zo van kaartje erin en dan doet ie het. Je moet nog wel iets installeren. Maar wat allemaal dat moet je maar even nakijken want dat weet ik zo niet:)

Dien 24-01-08 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bounty (Bericht 47357)
Hallo Allemaal,

Wie o wie kan me ff helpen met het unlocken van m'n simkaart. Heb hem erin zitten en tik men eigen password in, krijg dan het "bereik-balkje" maar nog niet men kpn netwerk. Het iworld progje geeft aan dat mijn appsupport framework is not supported, en dan sluit die af. Heb ik iets niet gedaan of over het hoofd gezien?

Wie kan me hiermee helpen of doorwijzen naar een stap voor stap site/pagina??

Alvast bedankt.

Bounty,

Je moet eerst je iPhone op 1.1.2 hebben zitten, dan doet iWorld het wel en zal je kaartje het ook doen.

Ajacied007 24-01-08 19:47

Citaat:

Hoezo is de site nu weer offline?


-----------

fatlobster 24-01-08 20:46

De xSIMs zijn ook bij mij binnengekomen.
Toppie.

polleke 25-01-08 00:13

all good to those who wait. ook bij mij viel het zaakje in de bus. churchill, dank voor de afhandeling. hopelijk heb je er ook nog wat van geleerd.

ricardohelmich 25-01-08 11:03

hoi ik zou graag wille weten wanneer de mensen die de chip binnen hebben gekregen ze hebben besteld? ik heb namelijk nog niks binnen en ik heb ze vorige week donderdag besteld
alvast bedankt ricardo

Dien 25-01-08 16:31

Bij mij ook nog geen 10 Kingsims door de bus gevallen.

Ik wacht rustig af..

Bestelling is bijna 2 weken geleden gedaan.

officialsd 25-01-08 16:44

mijn chip is er ook nog niet

oudewater 25-01-08 21:17

Helaas lees ik het lijntje net even te laat ook ik heb een kingSim bij deze meneer besteld op 19-01-2008 netjes 32 euro overgemaakt maar geen bericht meer....

Denk dat het beste is om aangifte te doen.??

ik heb meneer zijn gegevens.

Niekie 25-01-08 21:25

En wederom is onze Churchill nergens te bekennen!!

Dien 25-01-08 23:03

Tja, mijn aangifte staat nog steeds hoor bij de politie.

Churchill ik wacht tot volgende week donderdag (31 januari), mocht ik de kaartjes dan nog niet hebben, dan wil ik mijn GELD terug hebben.

Je kunt dit overschrijven naar mijn bankrekening, zo niet, dan kom ik het persoonlijk ophalen.

Zodra ik mijn kaartjes of geld heb ontvangen, zal ik mijn aangifte bij de politie intrekken.

Ik vind het nou wel welletjes geweest namenlijk..

Graag hoor ik een reactie van je..

officialsd 26-01-08 12:13

same hier had al een klacht bij paypal gedaan en bij de politie en kwacht ook nog tot donderdag als ik het tegen dan niet heb dan laat ik alles hoe dat het nu is en anders trek ik overal de klacht in

GoldieLox 26-01-08 15:32

Ter informatie, de sim die ik van Churchill heb ontvangen heb ik vanmorgen geïnstalleerd in een jailbroken 1.1.2 OTB US iPhone en werkt zonder problemen icm. een KPN simkaart. De sim is niet dezelfde als op de foto's op kingsim.com.
De chip zit schuin in de hoek zodat je alleen een schuine zijde van je simkaart hoeft af te snijden. Er staat "for iPhone" heel klein opgedrukt. Ik ga eens kijken of ik een vergelijkbaar plaatje kan vinden.

Ajacied007 27-01-08 15:55

Churchill wil je anders ff reageren..?

Kristelnl 28-01-08 21:08

Ter info: Ik heb Churchill ontmoet vaandag en heb 3 x *SIM van hem gekocht and geïnstalleerd op 1.1.2 OTB (US versie). Het werkt perfect ! Bedankt Churchill. GoldieLox hier is een pic van de chip: http://www.iphoneclub.nl/wp-content/...k-chip-112.jpg ;)

oudewater 28-01-08 21:14

Ha ha ha..... 3 sims van Churchill gekocht , zou fijn zijn als die ook wat opstuurd naar mensen die netjes betaald hebben.

Ik neem aan dat wij dan ook een sim ontvangen deze week .???

lphone 28-01-08 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristelnl (Bericht 51404)
Ter info: Ik heb Churchill ontmoet vaandag en heb 3 x *SIM van hem gekocht and geïnstalleerd op 1.1.2 OTB (US versie). Het werkt perfect ! Bedankt Churchill. GoldieLox hier is een pic van de chip: http://www.iphoneclub.nl/wp-content/...k-chip-112.jpg ;)


Wel toevallig dat DIT net je eerste bericht is op dit forum?

Kristelnl 28-01-08 21:36

Ik ben niet heel lang lid van dit forum en kan niet zo goed nederlands schrijven. Daarom probeer ik niet snel te ingrijpen. Ik wilde alleen met jullie mijn ervaring delen over de *sims van Churchill. Succes voor degene die wachten nog op hun *sim.

oudewater 28-01-08 22:19

Heb je misschien nog gevraagd of hij nog meer sim's had Kistelnl ??

Kristelnl 28-01-08 23:06

Hij heeft over een nieuwe voorraad gesproken. Maar ik heb geen idee wanneer gaat hij deze ontvangen. Ik snap ook niet waaroom sommige mensen hier hebben wel hun chip ontvangen en anderen niet. Volgens hem heeft hij elke bestelling gestuurd. Ik hoop dat jullie straks jullie chip ontvangen.

By the way en voor de zekerheid: De chips van Churchill werken ook met soft upgrade naar 1.1.3. Ik heb dat net geinstallerd.

oudewater 28-01-08 23:41

Bedankt voor de update Kristelnl , ik wacht in dat geval rustig mijn bestelling af.

pversl01 29-01-08 18:24

.. na twee weken wachten hen ik mijn simmetje binnen.. insteken en werken..

geweldig..

churchill 29-01-08 18:28

Mag ik vragen wie er nog chips bij mij heeft besteld en betaald en ze nog steeds niet gekregen heeft want ik heb ze allemaal de deur uitgedaan hoor.

Dan is er iets anders fout gegaan maar ik hoor het graag.

Goed om te horen pversl01 :D

churchill 29-01-08 18:31

oudewater mag ik vragen wie jij bent want als je betaald hebt zou je de chip al moeten hebben. ???

churchill 29-01-08 18:35

Ik wacht op een grote voorraad dan gaat de site ook weer online...

(Ik heb geleerd van mijn fouten.:D)

De chips worden aan mij verkocht als turbosims maar dat zijn het niet. het zijn de chips die kristel op de foto heeft staan.

Dien 29-01-08 18:39

Hoi Churchill,

Zoals je al gelezen had in je persoonlijke mail, heb ik nog steeds geen 10 Kingsims binnen gekregen of mijn 300 Euro teruggestort gekregen.

Zoals ik al eerder aangegeven heb, wacht ik tot donderdag 31 januari....

churchill 29-01-08 18:43

Dien waar jij mee bezig bent begrijp ik niet helemaal.

Dat deze andere mensen boos op me zijn/waren begrijp ik, maar ik lever gewoon de producten en dan krijg ik van iedereen te horen dat ze toch blij zijn om hun spullen te krijgen en dan is het weer goed.


Maar waar jij mee bezig bent daar ben ik nog niet helemaal over uit.
als jij mij wilt oplichten ben je bij de verkeerde, trouwens valse aangifte doen is illegaal.

Niekie 29-01-08 18:46

Wtf Churchill, hij vraagt wanneer hij zijn beloofde kaartjes of geld terug krijgt, en jij geeft zo'n lame antwoord?? Zonder weer te zeggen waar die kaartjes blijven. Wat ben jij voor een vent joh. Ga je ooit die kaartjes nog leveren of steek je het geld lekker in je zak?

Dien 29-01-08 18:54

Churchill, ik heb ook nog steeds geen reactie gehad op deze mail verstuurd op 28 januari, naar

Goedendag Churchill,

Ik stuur je dit mailtje, om even de zaakjes afgerond te hebben. Ik heb hier geen tijd en zin in, aangezien ik op dit moment ook nog andere dingen aan mijn hoofd heb.

Ik geef toe, dat het inderdaad niet gelopen is zoals we beide gewild hadden.

Ik had mijn bestelling geplaatst en las toen in het topic, dat mensen al een tijd geen reactie hadden gekregen. Ik hoop dat je daarom van mijn kant begrijpt, dat ik toen inderdaad een beklag bij paypal ben begonnen. Ik las toen jou reactie op het forum en heb toen ook begrip voor jou situatie gehad en daarom mijn beklag weer ingetrokken, zodat jij je zaakjes kon afhandelen.

Ik maak hier zo een probleem van omdat het om 300 Euro gaat, als het om 30 Euro ging, had je mij niet gehoord..

Ik weet niet wat er in jou prive leven gebeurd op dit moment, maar ik begrijp dat je daarom niet altijd je mailtje kunt beantwoorden of een bericht kunt plaatsen op het forum.

Ik verzoek je daarom ook gewoon om de 300 Euro terug te boeken op mijn rekening, zodat we allebei van het gezeik af zijn. No hard feelings, zand erover, zeg ik van mijn kant...
Zodra ik het geld ontvangen heb, zal ik de aangifte bij de politie ook intrekken..

Ik hoop dat ik je hiermee, het verhaal van mijn kant, een beetje opgehelderd heb, zodat je ook een klein beetje begrip vanuit mijn kant hebt.

Hopende op een spoedige reactie.

Mvg,

Dennis
(Dien)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:30.