Kingsimchip.nl klanten, meld je hier!!
Beste mensen,
Ik start dit topic, omdat ik het idee heb, dat onze chipjes van kingsimchip.nl nog lang niet geleverd gaan worden. Aangezien er meerdere mensen zijn die bij Churchill van kingsimchip.nl besteld hebben, wil ik daarom dat we dit met zijn allen op een nette manier afhandelen. Ik heb Churchill al een p.m gestuurd, gemaild en gebeld, maar tot nu toe geen reactie gehad, het gaat bij mij namenlijk wel om 300 Euro en dit is geen kattepis. De gegevens van Churchill zijn bij mij bekend en ik zou daarom ook gewoon even langs willen gaan bij hem, om mijn/ons geld terug te halen. Mijn verzoek is daarom, dat diegene die besteld hebben bij kingsimchip.nl zich hier melden, zodat we met zijn allen tot een oplossing komen. Groetjes, Dien P.S. Churchill mocht je dit lezen, reageer dan even en houd je klanten op de hoogte van gang van zaken. * 8 Mensen op dit moment * |
Ik heb ook zo'n chip besteld bij kingsimchip.nl. Als ik niet zo ver bij Hoorn vandaan had gewoond was ik er allang heen gereden om of die chips of het geld op te halen.
Maar inderdaad we kunnen dit beter op een nette manier afhandelen. Het liefst heb ik dat Churchill even wat van zich laat horen, zodat het duidelijk is waar die chips zijn gebleven, en of ze nog snel komen. |
Ik meld me, ik heb 1 chip besteld vorige week donderdag en bedrag overgemaakt. Helaas niet met paypal dus, want dan heb je de mogelijkheid om na een bepaalde tijd je geld terug te krijgen naar ik meen.
Stuur me een PM als je mijn echte naam en gegevens nodig hebt. Ik heb ook gemaild en gebeld, maar geen reactie gehad, sinds dat mailtje op de 16e dat mijn bestelling verwerkt zou zijn. |
Door de hele manier van handelen van Churchill, wil ik gewoon mijn geld terug hebben, ik ben al voorzien van chipjes op dit moment en wil daarom gewoon mijn bestelling annuleren.
Ik begrijp best dat het de eerste keer is en dat het allemaal nieuw is voor hem, alleen als je een website opend en vervolgens neer zet dat je ze op voorraad hebt, dan verwachten je klanten dat je ze binnen een x dagen kan leveren. Ik persoonlijk en ik spreek, denk ik, nu ook namens andere klanten, begin een beetje het gevoel te krijgen dat we opgelicht worden en dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Dus leveren, geld terug of aangifte... |
Ik sluit me graag bij de actie aan. Ik heb 1 chipje besteld en betaald. Afgezien van het bekende mailtje ook niets meer gehoord.
|
Ook voor mij geldt hetzelfde heb er één besteld en betaald op donderdag 10 januari. In het begin veel e-mail contact, maar afgelopen week niks meer gehoord, behalve op woensdag 14 januari nog een keer een betalingsbevestiging.
|
Hier hetzelfde, 2 weken geleden besteld en betaald, vervolgens niets!
Hoe zullen we dit gaan aanpakken? |
hier het zelfde ook besteld en betaald ma nooit iets gehoord of gekregen
|
Ik denk dat we het beste even kunnen langs gaan, mochten we er niet uitkomen, dan zullen we toch echt alle 7 aangiften moeten doen.
|
Citaat:
|
jullie hebben zijn gegevens nog gekregen ik niet hoor heb hem ook al verschillende mails gestuurd en nu ook een klacht bij paypal gedaan maar voorlopig heeft hij zowel hier als bij paypal nog niet gereageerd
|
We hebben zijn NAW gegevens.
|
ja ik had het gelezen en daar ben ik echt wel blij om want als ik mijn geld nie terug krijg dan ga ik toch eens met mijn advocaat praten om te kijken wat ik kan doen en wat jullie kunnen doen natuurlijk
|
Ik heb op 11 januari 1 sim besteld..niks meer gehoord
|
De website draait op www.wormsbecher.nl (viszaak in Hoorn)
Dus om Churchill te vinden zal niet moeilijk zijn. Churchill meld je even om het tegendeel te bewijzen! |
Churchill is 20 jan rond 5 uur in de ochtend voor het laatst online geweest.
Eigenaardig dat hij niet even gereageerd heeft. Goed dat jullie het heft in eigen handen nemen. Veel succes nog en ik hoop dat alles in orde komt. |
Jammer dat dit soort types hun afspraken niet nakomen. Ze moeten toch weten dat ze uiteindelijk tegen de lamp lopen. Jongens heel veel succes!!
|
Misschien is het verstandig dat iemand even een mailtje stuurt naar het webhosting bedrijf, zodat hij de website op zwart kan zetten met tekst en uitleg er bij.
Hierdoor kan voorkomen worden dat er nog meer mensen zijn die geen chip krijgen, maar wel betaald hebben. dit zijn de gegevens van de webhosting bedrijf. Hostnet BV. De Ruyterkade 6 1013 AA Amsterdam telefoonnummer: 020-7500811 (helpdesk) succes er mee. zie net dat de website het niet meer doet. |
hmm wat is dit jammer, ik had tzt ook wel willen bestellen.
|
nou dat is dus helemaal een slecht teken dat de website niet meer bestaat.
|
De site draaide onder Wormsbecher .
Tel 0229 - 214408 in Hoorn. In de map /kingsim stond de website. De bestanden zijn daar allemaal weggehaald. Ik ben volgende week in de buurt daar met een stel dus probeer wel langs het bekende adres te gaan en die viszaak. Ik zal ook hostnet een mail sturen. Ook kunnen we de adresgegevens doorgeven aan de politie en aangifte doen van oplichting. |
Het ziet er naar uit, dat het toch aangiften doen wordt....
Of willen jullie eerst met zijn alleen langs zijn adres gaan?? Groetjes |
Jongens pas op met het heft in eigen handen te nemen door langs te gaan.
Je weet niet wie er achter zo'n website zit, misschien is het wel iemand die je meteen klap verkoopt. (doemscenario natuurlijk) Vergeet ook niet om een mail te sturen naar de opgelicht enzvoort. Deze mensen kunnen meer in beweging zetten dan je denkt. Zeker omdat het onderdeel is van een viszaak en ze het niet fijn vinden als dat ook nog in een slecht daglicht komt. |
Gegevens zijn verwijderd, mocht iemand de volledige gegevens van Churchill willen hebben, stuur mij dan even een p.m
|
Ik ga morgen aangifte doen, ik stel voor dat jullie dat ook doen en dat we het Proces-verbaal nummer hier posten.
Zodra alle proces-verbaal nummers bekend zijn, zal ik dit doorgeven aan de politie, zodat deze aan elkaar gelinked kunnen worden. |
inmiddels even een chat met een postbankmedewerker gehad. indien er meerdere aangiften zijn, neemt een speciale afdeling van de postbank de zaak in behandeling. terugdraaien van de betaling behoort niet tot de mogelijkheden. bij automatische incasso kan dit wel. naar mijn idee een scheve parallel, maar het is zo. het gaat bij mij maar om 30 euro, dus daar kan ik niet zo van wakker liggen. ik begrijp dat het bij dien om 300 euro gaat. andere grote bedragen heb ik niet voorbij zien komen. wil er een zaak van gemaakt worden, zijn er meerdere aangiften nodig. ik wil deze week wel even bij de mensen van de blauwe pet langs lopen om aangifte te doen. niet zo voor die 30 euro, meer voor de anderen die meer schade geleden hebben.
bovenstaand is de strafrechtelijke weg beschreven. andere mogelijkheid is de civiele route: eerst een ingebrekestelling en daarna kantonrechterprocedure. die procedure duurt een tijdje en kost centen (griffiegeld). voor mijn 30 euro voel ik daar niet zo veel voor. van de andere kant, heb ik wel zin om beslag te laten leggen op eigendommen van het heerschap in kwestie. ik denk dan aan auto, huis (if any) en bankrekening mits daar nog saldo op staat. het dunkt mij dat de civiele procedure alleen interessant is al het totaal schadebedrag groot genoeg is. ik vermoed echter dat het maximaal om een paar duizend euro gaat. andere vraag: in een eerdere posting in de kingsim discussie meldt het heerschap dat iemand zijn rekening heeft geblokkeerd. uit navraag blijkt dat niet 123 gebeurt. indicatie van een rookgordijn? meningen en commentaren lees ik graag. |
Hij heeft ook Hyves: Churchill, overview - Hyves.net - Always in touch with your friends
Dan weten jullie alvast, als jullie hem gaan opzoeken, hoe hij deruit ziet :P (P.S. ik heb gelukkig niet bij kingsimchip.nl besteld) |
grappig dat laatste plaatje op zijn hyves account met als onderschrift "Hier konden we nog lachen". ik heb geen hyves accountje. staat er in zijn profiel nog nuttige info voor de mensen van de blauwe pet?
|
Citaat:
Ik ga zowieso even langs zijn huis denk ik, iets in mij zegt me dat ik dit op de harde manier moet aanpakken, maar ja, dan weet ik het wel weer, dan heb ik straks een aanklacht wegens mishandeling aan mijn broek hangen. Ik moet mezelf echt kalm houden. *Edit* kan iemand via hyves achter zijn geboortedatum komen??? |
Citaat:
|
Kan iemand even bevestigen of dit bankrekening nummer klopt??
Bank-rekeningnummer: 265113334 of hebben jullie naar een andere rekening geld overgemaakt? |
Ik heb net even gezocht, maar onder de straatnaam
kasteellaan 7 vind ik iets anders. [h4]Kathleen's Deco Art, Hoorn nh[/h4] Van Postcode Naar Kasteellaan 7, 1628KN Hoorn nh |
ik heb de 30 euro overgemaakt naar postbank rekeningnummer: 4682317 tnv C. M.
|
nu ben ik wel blij dat ik via paypal betaald heb zo zie ik mijn geld nog terug ik hoop natuurlijk dat jullie het allemaal terug krijgen
|
uit handelsregister van KvK:
Kathleen´s Deco Art 36051815 0000 Kasteellaan 7, 1628KN Hoorn NH Hoofdvestiging Vestiging is opgeheven of verplaatst onderneming is waarschijnlijk gestaakt. ik zie geen registratie bij faillissementen.com. kan morgen op werk wel even uittreksel bekijken of er meer relevante info in staat. Update: deze zaak is is eind 2004 opgeheven. was een decoratieschilderbedrijf dat startte in 1997. werd door dame met achternaam Van Velzen (geboren in 1964) gedreven. Heb niet het idee dat deze persoon iets met de onderhavige zaak te maken heeft. Het betreft hoogstwaarschijnlijk voormalige bewoners van het pand. |
Ok dus zijn naam is wel degelijk C. M******.
Dan weet ik voldoende, ik zal binnen nu en een paar dagen zijn volledige personalia achterhalen..Ik zal alles hier posten wat ik kan vinden van hem. |
ok Dien goed bezig! ben benieuwd.
|
Ik heb nog wel een aantal fakkels en hooivorken voor een goed prijsje ;)
|
Ik heb net even kijken op Google maps bij kasteellaan.
Dit ligt in het gebied Hoorn Kersenboogerd, dit staat beter wel bekend als de Bijlmer van Hoorn. |
@ allen,
Ik ben geen partij in deze maar er is voldoende info waaruit blijkt dat het om een en dezelfde persoon gaat. Wat belangrijk is dat jullie allen de mail wisseling printen en afgeven bij het aanmaken van het proces verbaal. Tevens het rekeningnummer meenemen waarnaar je het geld gestuurd hebt. Het kan even duren maar de politie uit jouw woonplaats stuurt dit door naar de Politie in Hoorn en zal een bezoekje brengen bij deze meneer. Jullie krijgen allen je geld uitendelijk terug al zal het even kunnen duren. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:39. |