Kingsimchip.nl klanten, meld je hier!! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik start dit topic, omdat ik het idee heb, dat onze chipjes van kingsimchip.nl nog lang niet geleverd gaan worden. Aangezien er meerdere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
#1
|
||||
|
||||
![]() Beste mensen,
Ik start dit topic, omdat ik het idee heb, dat onze chipjes van kingsimchip.nl nog lang niet geleverd gaan worden. Aangezien er meerdere mensen zijn die bij Churchill van kingsimchip.nl besteld hebben, wil ik daarom dat we dit met zijn allen op een nette manier afhandelen. Ik heb Churchill al een p.m gestuurd, gemaild en gebeld, maar tot nu toe geen reactie gehad, het gaat bij mij namenlijk wel om 300 Euro en dit is geen kattepis. De gegevens van Churchill zijn bij mij bekend en ik zou daarom ook gewoon even langs willen gaan bij hem, om mijn/ons geld terug te halen. Mijn verzoek is daarom, dat diegene die besteld hebben bij kingsimchip.nl zich hier melden, zodat we met zijn allen tot een oplossing komen. Groetjes, Dien P.S. Churchill mocht je dit lezen, reageer dan even en houd je klanten op de hoogte van gang van zaken. * 8 Mensen op dit moment * Laatst gewijzigd door Dien; 21-01-08 om 01:25. |
|
|
![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() Ik heb ook zo'n chip besteld bij kingsimchip.nl. Als ik niet zo ver bij Hoorn vandaan had gewoond was ik er allang heen gereden om of die chips of het geld op te halen.
Maar inderdaad we kunnen dit beter op een nette manier afhandelen. Het liefst heb ik dat Churchill even wat van zich laat horen, zodat het duidelijk is waar die chips zijn gebleven, en of ze nog snel komen. Laatst gewijzigd door Tommel; 19-01-08 om 20:30. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Ik meld me, ik heb 1 chip besteld vorige week donderdag en bedrag overgemaakt. Helaas niet met paypal dus, want dan heb je de mogelijkheid om na een bepaalde tijd je geld terug te krijgen naar ik meen.
Stuur me een PM als je mijn echte naam en gegevens nodig hebt. Ik heb ook gemaild en gebeld, maar geen reactie gehad, sinds dat mailtje op de 16e dat mijn bestelling verwerkt zou zijn. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Door de hele manier van handelen van Churchill, wil ik gewoon mijn geld terug hebben, ik ben al voorzien van chipjes op dit moment en wil daarom gewoon mijn bestelling annuleren.
Ik begrijp best dat het de eerste keer is en dat het allemaal nieuw is voor hem, alleen als je een website opend en vervolgens neer zet dat je ze op voorraad hebt, dan verwachten je klanten dat je ze binnen een x dagen kan leveren. Ik persoonlijk en ik spreek, denk ik, nu ook namens andere klanten, begin een beetje het gevoel te krijgen dat we opgelicht worden en dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Dus leveren, geld terug of aangifte... |
#5
|
|||
|
|||
![]() Ik sluit me graag bij de actie aan. Ik heb 1 chipje besteld en betaald. Afgezien van het bekende mailtje ook niets meer gehoord.
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Ook voor mij geldt hetzelfde heb er één besteld en betaald op donderdag 10 januari. In het begin veel e-mail contact, maar afgelopen week niks meer gehoord, behalve op woensdag 14 januari nog een keer een betalingsbevestiging.
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Hier hetzelfde, 2 weken geleden besteld en betaald, vervolgens niets!
Hoe zullen we dit gaan aanpakken? |
#8
|
||||
|
||||
![]() hier het zelfde ook besteld en betaald ma nooit iets gehoord of gekregen
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat we het beste even kunnen langs gaan, mochten we er niet uitkomen, dan zullen we toch echt alle 7 aangiften moeten doen.
|
#10
|
|||
|
|||
![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]() jullie hebben zijn gegevens nog gekregen ik niet hoor heb hem ook al verschillende mails gestuurd en nu ook een klacht bij paypal gedaan maar voorlopig heeft hij zowel hier als bij paypal nog niet gereageerd
|
#12
|
|||
|
|||
![]() We hebben zijn NAW gegevens.
|
#13
|
||||
|
||||
![]() ja ik had het gelezen en daar ben ik echt wel blij om want als ik mijn geld nie terug krijg dan ga ik toch eens met mijn advocaat praten om te kijken wat ik kan doen en wat jullie kunnen doen natuurlijk
|
#14
|
|||
|
|||
![]() Ik heb op 11 januari 1 sim besteld..niks meer gehoord
|
#15
|
|||
|
|||
![]() De website draait op www.wormsbecher.nl (viszaak in Hoorn)
Dus om Churchill te vinden zal niet moeilijk zijn. Churchill meld je even om het tegendeel te bewijzen! |
#16
|
||||
|
||||
![]() Churchill is 20 jan rond 5 uur in de ochtend voor het laatst online geweest.
Eigenaardig dat hij niet even gereageerd heeft. Goed dat jullie het heft in eigen handen nemen. Veel succes nog en ik hoop dat alles in orde komt. |
#17
|
||||
|
||||
![]() Jammer dat dit soort types hun afspraken niet nakomen. Ze moeten toch weten dat ze uiteindelijk tegen de lamp lopen. Jongens heel veel succes!!
|
#18
|
|||
|
|||
![]() Misschien is het verstandig dat iemand even een mailtje stuurt naar het webhosting bedrijf, zodat hij de website op zwart kan zetten met tekst en uitleg er bij.
Hierdoor kan voorkomen worden dat er nog meer mensen zijn die geen chip krijgen, maar wel betaald hebben. dit zijn de gegevens van de webhosting bedrijf. Hostnet BV. De Ruyterkade 6 1013 AA Amsterdam telefoonnummer: 020-7500811 (helpdesk) succes er mee. zie net dat de website het niet meer doet. Laatst gewijzigd door joke_name; 21-01-08 om 16:53. |
#19
|
|||
|
|||
![]() hmm wat is dit jammer, ik had tzt ook wel willen bestellen.
|
#20
|
|||
|
|||
![]() nou dat is dus helemaal een slecht teken dat de website niet meer bestaat.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[Centraal] Reservering voor een iPhone 4 over? Meld je hier! | Nairua | Mobistar | 16 | 30-07-10 09:34 |
Meld *Hier* hoevaak je je iPhone al in DFU-Mode hebt moeten restoren. | M1ch3l | iPhone algemeen | 20 | 08-09-08 12:51 |
Navizon - iphoneclub groep, meld je aan! | kgraaf | Jailbreak apps en thema's | 1 | 02-04-08 22:26 |
kingsimchip.nl = oplichter | trigsen | Archief | 2 | 06-02-08 02:29 |
|
|