iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Kingsimchip.nl klanten, meld je hier!! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/5310-kingsimchip-nl-klanten-meld-hier.html)

Niekie 25-01-08 21:25

En wederom is onze Churchill nergens te bekennen!!

Dien 25-01-08 23:03

Tja, mijn aangifte staat nog steeds hoor bij de politie.

Churchill ik wacht tot volgende week donderdag (31 januari), mocht ik de kaartjes dan nog niet hebben, dan wil ik mijn GELD terug hebben.

Je kunt dit overschrijven naar mijn bankrekening, zo niet, dan kom ik het persoonlijk ophalen.

Zodra ik mijn kaartjes of geld heb ontvangen, zal ik mijn aangifte bij de politie intrekken.

Ik vind het nou wel welletjes geweest namenlijk..

Graag hoor ik een reactie van je..

officialsd 26-01-08 12:13

same hier had al een klacht bij paypal gedaan en bij de politie en kwacht ook nog tot donderdag als ik het tegen dan niet heb dan laat ik alles hoe dat het nu is en anders trek ik overal de klacht in

GoldieLox 26-01-08 15:32

Ter informatie, de sim die ik van Churchill heb ontvangen heb ik vanmorgen geïnstalleerd in een jailbroken 1.1.2 OTB US iPhone en werkt zonder problemen icm. een KPN simkaart. De sim is niet dezelfde als op de foto's op kingsim.com.
De chip zit schuin in de hoek zodat je alleen een schuine zijde van je simkaart hoeft af te snijden. Er staat "for iPhone" heel klein opgedrukt. Ik ga eens kijken of ik een vergelijkbaar plaatje kan vinden.

Ajacied007 27-01-08 15:55

Churchill wil je anders ff reageren..?

Kristelnl 28-01-08 21:08

Ter info: Ik heb Churchill ontmoet vaandag en heb 3 x *SIM van hem gekocht and geïnstalleerd op 1.1.2 OTB (US versie). Het werkt perfect ! Bedankt Churchill. GoldieLox hier is een pic van de chip: http://www.iphoneclub.nl/wp-content/...k-chip-112.jpg ;)

oudewater 28-01-08 21:14

Ha ha ha..... 3 sims van Churchill gekocht , zou fijn zijn als die ook wat opstuurd naar mensen die netjes betaald hebben.

Ik neem aan dat wij dan ook een sim ontvangen deze week .???

lphone 28-01-08 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristelnl (Bericht 51404)
Ter info: Ik heb Churchill ontmoet vaandag en heb 3 x *SIM van hem gekocht and geïnstalleerd op 1.1.2 OTB (US versie). Het werkt perfect ! Bedankt Churchill. GoldieLox hier is een pic van de chip: http://www.iphoneclub.nl/wp-content/...k-chip-112.jpg ;)


Wel toevallig dat DIT net je eerste bericht is op dit forum?

Kristelnl 28-01-08 21:36

Ik ben niet heel lang lid van dit forum en kan niet zo goed nederlands schrijven. Daarom probeer ik niet snel te ingrijpen. Ik wilde alleen met jullie mijn ervaring delen over de *sims van Churchill. Succes voor degene die wachten nog op hun *sim.

oudewater 28-01-08 22:19

Heb je misschien nog gevraagd of hij nog meer sim's had Kistelnl ??

Kristelnl 28-01-08 23:06

Hij heeft over een nieuwe voorraad gesproken. Maar ik heb geen idee wanneer gaat hij deze ontvangen. Ik snap ook niet waaroom sommige mensen hier hebben wel hun chip ontvangen en anderen niet. Volgens hem heeft hij elke bestelling gestuurd. Ik hoop dat jullie straks jullie chip ontvangen.

By the way en voor de zekerheid: De chips van Churchill werken ook met soft upgrade naar 1.1.3. Ik heb dat net geinstallerd.

oudewater 28-01-08 23:41

Bedankt voor de update Kristelnl , ik wacht in dat geval rustig mijn bestelling af.

pversl01 29-01-08 18:24

.. na twee weken wachten hen ik mijn simmetje binnen.. insteken en werken..

geweldig..

churchill 29-01-08 18:28

Mag ik vragen wie er nog chips bij mij heeft besteld en betaald en ze nog steeds niet gekregen heeft want ik heb ze allemaal de deur uitgedaan hoor.

Dan is er iets anders fout gegaan maar ik hoor het graag.

Goed om te horen pversl01 :D

churchill 29-01-08 18:31

oudewater mag ik vragen wie jij bent want als je betaald hebt zou je de chip al moeten hebben. ???

churchill 29-01-08 18:35

Ik wacht op een grote voorraad dan gaat de site ook weer online...

(Ik heb geleerd van mijn fouten.:D)

De chips worden aan mij verkocht als turbosims maar dat zijn het niet. het zijn de chips die kristel op de foto heeft staan.

Dien 29-01-08 18:39

Hoi Churchill,

Zoals je al gelezen had in je persoonlijke mail, heb ik nog steeds geen 10 Kingsims binnen gekregen of mijn 300 Euro teruggestort gekregen.

Zoals ik al eerder aangegeven heb, wacht ik tot donderdag 31 januari....

churchill 29-01-08 18:43

Dien waar jij mee bezig bent begrijp ik niet helemaal.

Dat deze andere mensen boos op me zijn/waren begrijp ik, maar ik lever gewoon de producten en dan krijg ik van iedereen te horen dat ze toch blij zijn om hun spullen te krijgen en dan is het weer goed.


Maar waar jij mee bezig bent daar ben ik nog niet helemaal over uit.
als jij mij wilt oplichten ben je bij de verkeerde, trouwens valse aangifte doen is illegaal.

Niekie 29-01-08 18:46

Wtf Churchill, hij vraagt wanneer hij zijn beloofde kaartjes of geld terug krijgt, en jij geeft zo'n lame antwoord?? Zonder weer te zeggen waar die kaartjes blijven. Wat ben jij voor een vent joh. Ga je ooit die kaartjes nog leveren of steek je het geld lekker in je zak?

Dien 29-01-08 18:54

Churchill, ik heb ook nog steeds geen reactie gehad op deze mail verstuurd op 28 januari, naar

Goedendag Churchill,

Ik stuur je dit mailtje, om even de zaakjes afgerond te hebben. Ik heb hier geen tijd en zin in, aangezien ik op dit moment ook nog andere dingen aan mijn hoofd heb.

Ik geef toe, dat het inderdaad niet gelopen is zoals we beide gewild hadden.

Ik had mijn bestelling geplaatst en las toen in het topic, dat mensen al een tijd geen reactie hadden gekregen. Ik hoop dat je daarom van mijn kant begrijpt, dat ik toen inderdaad een beklag bij paypal ben begonnen. Ik las toen jou reactie op het forum en heb toen ook begrip voor jou situatie gehad en daarom mijn beklag weer ingetrokken, zodat jij je zaakjes kon afhandelen.

Ik maak hier zo een probleem van omdat het om 300 Euro gaat, als het om 30 Euro ging, had je mij niet gehoord..

Ik weet niet wat er in jou prive leven gebeurd op dit moment, maar ik begrijp dat je daarom niet altijd je mailtje kunt beantwoorden of een bericht kunt plaatsen op het forum.

Ik verzoek je daarom ook gewoon om de 300 Euro terug te boeken op mijn rekening, zodat we allebei van het gezeik af zijn. No hard feelings, zand erover, zeg ik van mijn kant...
Zodra ik het geld ontvangen heb, zal ik de aangifte bij de politie ook intrekken..

Ik hoop dat ik je hiermee, het verhaal van mijn kant, een beetje opgehelderd heb, zodat je ook een klein beetje begrip vanuit mijn kant hebt.

Hopende op een spoedige reactie.

Mvg,

Dennis
(Dien)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:14.