App store account kan ik niet veriferen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, wie kan mij alsjeblieft helpen. Ik heb al iets van 6 accounts aangemaakt, alles verloopt soepel. Op het einde krijg ik te zien dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo, wie kan mij alsjeblieft helpen.
Ik heb al iets van 6 accounts aangemaakt, alles verloopt soepel. Op het einde krijg ik te zien dat er een email met een link is gestuurd om mijn account te verifieren. Alleen heb ik nooit een mailtje gekregen?? Bij alle accounts niet. Nu kan ik ook niks downloaden uit de app store, vind t zo jammer. Wie kan mij helpen ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld deze discussie kunnen gebruiken. Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten we deze discussie. // Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niet updaten in app store | peusens | iPhone Apps | 3 | 31-07-13 09:29 |
Kan niet meer inloggen App store | jojophone | iPhone Apps | 1 | 20-08-10 11:32 |
kan app store niet in via Wi-Fi | arcovandermeij | Wi-Fi | 0 | 24-06-10 21:23 |
App Store (Account niet geactiveerd) | karel87 | iPhone Apps | 5 | 21-01-09 11:01 |
|
|