Backup van Iphone maken discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hoe kan ik eigelijk te werk gaan om een backup te maken van mijn gegevens en sim kaart, gaat dat via Itunes of hoe werkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() hoe kan ik eigelijk te werk gaan om een backup te maken van mijn gegevens en sim kaart, gaat dat via Itunes of hoe werkt dat ik heb het nog nooit gedaan graag uw hulp
|
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Alles gaat via itunes.
Verbind je iphone met je pc. Hij komt nu zichtbaar in iTunes Rechts klik op je iphone in de linker balk. Selecteer " backup" elke keer als je gaat syncen gaat hij ook een backup maken. |
|
||||
|
||||
![]() Zo hoor je inderdaad een backup te maken. Dit staat ook in de handleiding die wij geschreven hebben.
Omdat hier al wat topics over lopen en het antwoord tevens is gesloten, sluiten wij dit topic. // Slotje
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Backup maken van muziek | niekkel | Jailbreak | 1 | 13-05-11 17:39 |
Muziek: Hoe backup maken van je muziek? | KAY_W_BEE | Muziek, foto & video | 5 | 10-05-10 18:20 |
Backup maken van mijn iPhone? | dennis00 | iPhone algemeen | 5 | 02-04-10 07:27 |
Image/backup maken van iPhone voor installatie van v2.0.1? | aikoN | iPhone algemeen | 4 | 06-09-08 11:45 |
|
|