YouTube kan geen verbinding maken! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben een recente iPhone gebruiker, maar zit met een probleem. De App YouTube verteld mij steeds als ik hem open "Verbinding met YouTube ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hoi,
Ik ben een recente iPhone gebruiker, maar zit met een probleem. De App YouTube verteld mij steeds als ik hem open "Verbinding met YouTube mislukt". Ik heb dit een aantal keren geprobeerd (met Wi-Fi, 3G, de gewone verbinding,...) niets lijkt te helpen. Ik werk met de software 3.1.2.! Als ik via internet zelf naar YouTube ga, geraak ik op de site zelf, maar kan geen filmpjes bekijken. Kan iemand mij helpen? Greets, Pieter |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: kan geen verbinding met youtube maken | nickholtus | Jailbreak | 1 | 19-02-11 00:31 |
9292ov kan geen verbinding maken | SergioEdelman | iPhone Apps | 1 | 13-11-10 21:25 |
Windows: Genius kan geen verbinding maken | blokzeil1 | iTunes | 0 | 19-09-09 20:23 |
iPhone: Youtube kan geen verbinding maken | evdalen | Jailbreak | 9 | 27-06-09 21:51 |
kan geen bluetooth verbinding maken | Martijn1988 | Archief | 3 | 27-04-08 23:34 |
|
|