kan geen verbinding met youtube maken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik heb mijn ipod touch op 4.2.1 gejailbreakt met greenpois0n maar nu werkt youtube niet ik kan geen verbinding maken. ik heb de youtube ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan geen verbinding met youtube maken
hoi,
ik heb mijn ipod touch op 4.2.1 gejailbreakt met greenpois0n maar nu werkt youtube niet ik kan geen verbinding maken. ik heb de youtube fix al geprobeerd op de repo van pushfix |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij de ipod touch weet ik niet. Maar meestal is push problemen ontstaan door hacktivation (daar is bij een ipod touch geen sprake van). Ik zou nog een keer updatje overheen gooien en probeer met Redsn0w te jailbreaken!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: kan geen verbinding maken met iTunes | dirk1947 | iTunes | 1 | 11-03-11 16:31 |
Windows: kan geen verbinding maken met iphone | maat1956 | iTunes | 2 | 06-09-10 23:42 |
Kan geen verbinding maken met | Guest-1102131139 | Wi-Fi | 0 | 19-02-10 16:45 |
YouTube kan geen verbinding maken! | Pieter Vanbussel | Archief | 1 | 10-02-10 20:22 |
iPhone: Youtube kan geen verbinding maken | evdalen | Jailbreak | 9 | 27-06-09 21:51 |
|
|