//

Jailbreak via Windows opnieuw op Mac?

Jailbreak via Windows opnieuw op Mac? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb enige tijd geleden een jailbreak uitgevoerd via Windows. Ik heb sinds een paar weken een nieuwe iMac en wil mijn iPhone voortaan daarmee ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-02-10, 19:35
Ironis Ironis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 196
Question Jailbreak via Windows opnieuw op Mac?

Ik heb enige tijd geleden een jailbreak uitgevoerd via Windows. Ik heb sinds een paar weken een nieuwe iMac en wil mijn iPhone voortaan daarmee synchroniseren. Is het verstandig om mijn jailbreak opnieuw uit te voeren? Wat zijn voor en nadelen als ik het wel of niet doe?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen en tips!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-02-10, 20:18
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ironis Bekijk bericht
Ik heb enige tijd geleden een jailbreak uitgevoerd via Windows. Ik heb sinds een paar weken een nieuwe iMac en wil mijn iPhone voortaan daarmee synchroniseren. Is het verstandig om mijn jailbreak opnieuw uit te voeren? Wat zijn voor en nadelen als ik het wel of niet doe?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen en tips!
Ik heb vorige maand ook een Macbook/pro aangeschaft. Mijn iphone had ik ook via Windows gejailbreaked. De iphone via de Macbook/pro gesynchroniseert en dat ging allemaal goed.

Dus vanaf de mac no problems..
  #3  
Oud 11-02-10, 20:40
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Een jailbreak kan niet ongedaan worden door een computer, dus het maakt helemaal niets uit . Je hoeft dus niet opnieuw te jailbreaken .

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Windows start opnieuw op bij aankoppelen Bollie1 iTunes 11 03-08-08 18:15
Mac of Windows PC??? voor jailbreak en unlock Thirteen Unlock [archief] 5 29-10-07 13:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:41.