iToggle en Toggle discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had 2 keer iToggle staan, maar dit toonde maar 1 Toggle icoontje. Ik heb het gedesinstalleerd, en dan zag ik nog altijd evenveel icoontjes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iToggle en Toggle
Ik had 2 keer iToggle staan, maar dit toonde maar 1 Toggle icoontje. Ik heb het gedesinstalleerd, en dan zag ik nog altijd evenveel icoontjes op mijn springboard. Ik heb gezocht in mijn lijst van geinstalleerde apps in installer, maar daar stond het niet bij. Ik heb iToggle dan weer geinstalleerd. Toch had ik nog steeds 1 Toggle icoontje. Ik heb gekeken in iBrickr, want wie weet heb ik het daarmee geinstalleerd, maar blijkbaar zijn er geen apps via ibrickr geinstalleerd. Nu is mijn vraag waarom ik het niet kan desinstalleren..
Ik heb FW 1.1.1 en het lukt mij om Toggle te openen en correct te runnen.. Laatst gewijzigd door topke; 23-01-08 om 19:50. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G Toggle on/off | Gary | iPhone algemeen | 6 | 08-10-08 15:21 |
Services of iToggle op 1.1.3 ? | MNG | iPhone algemeen | 11 | 24-04-08 16:07 |
Itoggle (GPRS uitzetten) | bapovs | iPhone algemeen | 11 | 09-02-08 13:35 |
itoggle 1.1.3 | laika666 | Unlock [archief] | 0 | 31-01-08 19:15 |
Vraagje over iToggle en Service. | Jeroen de Bruijn | Jailbreak apps en thema's | 3 | 14-12-07 21:57 |
|
|