3GS mega snel leeg discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn batterij is op de 1 op andere dag mega snel leeg. Voorheen ging hij zeker een dag of 2 a 3 mee, PUSH on ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Mijn batterij is op de 1 op andere dag mega snel leeg.
Voorheen ging hij zeker een dag of 2 a 3 mee, PUSH on (exchange server). Nu haalt hij het met push geen 8 uur vol. Zodra ik PUSH uit zet, gaat de batterij aanzienlijk langer mee. Een andere iphone op de server heeft nergens last van. Iemand suggesties? |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Je push misschien minder vaak laten verversen?
|
|
||||
|
||||
![]() Er zijn genoeg topics over de batterij problemen van de 3G en 3GS. Ga daar aub verder.
//Slotje
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem 3GS na jailbreak naar 4.2.1, baseband 06.15.00! Geen GPS + batt snel leeg! | RPieter | Jailbreak | 1 | 22-03-11 09:12 |
Accu snel leeg en ook weer snel vol?! | Sebastiaan | iPhone algemeen | 52 | 31-12-10 23:22 |
Iphone 3gs icm 4.2.1 ---- Accu zeer snel leeg (4 uur) | kilzone | Archief | 3 | 02-12-10 21:53 |
Iphone 3gs wordt warm en accu snel leeg na update 4.0 | jacques09 | iPhone algemeen | 1 | 19-07-10 23:59 |
Batterij snel leeg | Cronaldo7 | Archief | 11 | 23-07-09 16:00 |
|
|