//

upgrade van 1.1.4 naar 3.1.3

upgrade van 1.1.4 naar 3.1.3 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb gisteren een in VS gekochte en daar geunlockte iPh2G via iTunes proberen te upgraden van 1.1.4.naar 3.1.3 Ging dus mis> scherm op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-03-10, 12:56
drieseibert drieseibert is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard upgrade van 1.1.4 naar 3.1.3

Hallo
Ik heb gisteren een in VS gekochte en daar geunlockte iPh2G via iTunes proberen te upgraden van 1.1.4.naar 3.1.3
Ging dus mis> scherm op zwart en in iTunes herkent als te herstellen anonieme iPh. Herstellen gaf verolgens een error 6.
Enige beeld was het appeltje en het herstelscherm verder niks.
Vanochtend de iPh aangezet en enige tijd naar het appeltje zitten kijken vervolgens weer op de uitknop gedrukt en woeps... ineens start ie op.
Alles werkt weer zoals het hoort.
Toch zou ik graag upgraden naar OS 3.0 of hoger omdat ik dan gebruik kan maken van muziekstreamdienst Spotify (met 1.1.4. werkt dat niet)
Ik heb Windows en iTunes versie 9.03.15 en een SIM-kaart van Orange Frankrijk die compatible is met Apple.
Ik heb ondertussen veel gelezen op dit (uitstekende) Forum maar kom er nog niet goed uit en heb de volgende vraagjes:
*Moet het met een compatible SIM in principe mogelijk zijn een iPh2G uit de VS te upgraden via iTunes
*Kan het zijn dat iTunes versie 9 te hoog is voor de iPhG2 (error 6)
*Wie kan mij enige hints geven om alles op een rij te krijgen (wat een upgrade betreft

Ben benieuwd naar reacties
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-03-10, 13:19
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

De 2G is echt de makkelijkste iPhone om te updaten. Hierover is ook echt al meer dan genoeg te vinden?

Gebruik gewoon een custom firmware of met behulp van dit.

//Slotje.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: upgrade van 4.1. naar 4.2.1 medine Jailbreak 2 04-04-11 22:12
Upgrade van 3.1.3 naar 4.2.1. y3nis Jailbreak 4 30-03-11 20:06
iPhone: 1015 melding bij upgrade van gejailbrakete iPhone van 3.1.3 naar 4.2.1 kaasdebaas Jailbreak 0 05-02-11 22:54
iPhone: After upgrade van 2.1 naar 2.2 peterdeleu Jailbreak 4 26-11-08 19:05
Na software-upgrade van 1.1.4 naar 2.0.2 ... foutmelding bij synchoniseren van foto's rivierke Muziek, foto & video 0 04-09-08 11:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:45.