//

Iphone

Iphone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vandaag een Iphone en heb totaal geen idee hoe ik dat ding moet gaan gebruiken. Het is nog moeilijker dan ik dacht. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-03-10, 19:01
Najat_1983 Najat_1983 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard Iphone

Ik heb sinds vandaag een Iphone en heb totaal geen idee hoe ik dat ding moet gaan gebruiken. Het is nog moeilijker dan ik dacht.

Ik zit nu ook op Wi-Fi te internetten ipv internet van t-mobile...

en ik krijg de muziek en fotos er ook niet op en wil daarnaast ook gewoon kunnen hyven enz...

HELP
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-03-10, 19:25
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Waarom zou je liever gebruik maken van het tragere 3G als je over Wi-Fi kan surfen? Als je iPhone een Wi-Fi-netwerk detecteert dan zal hij daar op surfen en het 3G netwerk achterwege laten. Wi-Fi gaat dus boven 3G (met andere woorden; zet je Wi-Fi via instellingen uit en je iPhone zal via 3G surfen)

Muziek en foto's kan je synchroniseren via iTunes. Hierover is meer dan genoeg informatie te vinden op het forum. Sluit je iPhone aan en vink Muziek synchroniseren onder het tabje Muziek aan

De applicatie Hyves kan je downloaden uit de App Store. Dat is het blauwe icoon op je springboard (homepagina van je iPhone) waaronder App Store staat.

Tot slot een kleine tip: lees zeker eens de handleiding van je iPhone (die je tussen de bladwijzers is Safari vindt) of blader eens door onze wiki

Plaats in het vervolg je topic ook in het juiste subforum. Je iPhone mag dan wel van T-Mobile komen, maar met je problemen kan je beter terecht in het Problemen-subforum dan in het T-Mobile subforum.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje

Laatst gewijzigd door WDS001; 17-03-10 om 19:27.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:26.