iPhone geeft maar geluid aan een boxje? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Niet echt een probleem, maar er zijn 2 boxes van de iPhone onder is het normaal dat er maar uit een geluid(of minder) komt?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone geeft maar geluid aan een boxje?
Niet echt een probleem, maar er zijn 2 boxes van de iPhone onder is het normaal dat er maar uit een geluid(of minder) komt?
iXander Laatst gewijzigd door XanderSnelder; 17-03-10 om 19:56. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is dit standaard, ik weet het niet zeker maar volgens mij is de andere de microfoon (lijkt me wel zo logisch)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Onderaan de iPhone zijn geen twee luidsprekers, maar 1 luidspreker en 1 microfoon Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Speaker kapot / Maar aan een kant geluid | RivaDemey | iPhone algemeen | 15 | 15-01-11 00:54 |
Home button werkt niet meer! en battery is leeg maar geeft een stekker en bliksem aan | ryansch | iPhone algemeen | 2 | 07-09-10 01:08 |
iPhone geeft aan dat ie vol is met alleen een oranje balkje | Bente | iTunes | 1 | 31-03-10 01:55 |
iTunes geeft app updates aan, maar die zijn er niet | Shorty007 | Archief | 3 | 10-09-09 12:15 |
Geluid uit maar één oortje | pocahontyes | Unlock [archief] | 12 | 05-06-08 00:10 |
|
|