T-mobile internet op je iphone hoe stel ik dat in? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag ik heb bij mijn abbo internet zitten en nu wil ik dus het internet instellign op mijn iphone kan dat uberaubt? of is enige ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
T-mobile internet op je iphone hoe stel ik dat in?
Goedendag
ik heb bij mijn abbo internet zitten en nu wil ik dus het internet instellign op mijn iphone kan dat uberaubt? of is enige manier voor safari ook enzo Wi-Fi? ik kan het nergens vinden.. hoop dat iemand mij kan helpen voor de instellingen op t-mobile zite staat de iphone natuurlijk nog niet tussen gr rick |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ello!
Beetje het verkeerde forum en via zoeken had je makkelijk het antwoord kunnen vinden maar dan nog voila: https://forum.iculture.nl/f18/i...otaal-pit.html Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Mijn eccuses niet goed genoeg gezocht dus bedankt!!!!
|
|
||||
|
||||
Graag gedaan Maar ga es slapen joh (nee ik ben de hele dag al aan het slapen geweest dus ik blijf nog ff op xD)
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Tijd voor een slotje
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe stel je vpn in? | cielo | iPhone algemeen | 3 | 06-03-11 10:37 |
Stel dat ik mijn iPhone 3gs met abbo wil verkopen | Robvm | Koopinformatie Nederland | 1 | 22-11-10 20:16 |
Hoe stel ik Visual Voicemail in? | vanilla | Odido (T-Mobile) | 7 | 14-07-08 17:20 |
|
|