Ik betaal 50 euro voor een snelle unlock discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello ik heb al geruime tijd een iphone 8GB welk model weet ik niet juist meer maar het model nummer is a1203 hij is gejailbreaked ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik betaal 50 euro voor een snelle unlock
Hello
ik heb al geruime tijd een iphone 8GB welk model weet ik niet juist meer maar het model nummer is a1203 hij is gejailbreaked maar per ongeluk geupdate nu kan ik hem niet meer gebruiken ik betaal 50 euro als iemand hem kan maken en ik hem met alle toepassingen weer kan gebruiken Ik woon in antwerpen Mail me snel op gertkite@hotmail.com |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Even herstellen met een custom 3.1.3 firmware (zie dit topic) en dan unlocken met Bootneuter. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nu bij de aldi een compatible tv tuner kaart voor 10 euro | Falastine | iPhone algemeen | 0 | 20-04-10 14:01 |
i-150 betaal ik voor het rondje ? | Hama | Archief | 8 | 19-10-09 09:55 |
|
|